Renkame Lietuvos Šimtmečio automobilį: „Moskvich-400“

Išskirtinį gimtadienį švenčiančioje Lietuvoje išskirtinė ir konkurso „Metų automobilis“ programa. Šįkart drauge su technikos istorijos žinovais, restauratoriais, kolekcininkais bei muziejininkais renkame Lietuvos Šimtmečio automobilį. Balsuokite apklausoje po šiuo tekstu.
Moskvich-400
Moskvich-400 / Konkurso rengėjų archyvo nuotr.

„Moskvich-400“

  • Gamybos metai: 1947 – 1956;
  • Turėjo 1074 kub. cm variklį ir 26 AG;
  • Svėrė 885 kg;
  • Nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 55 sek.

Pokario metais SSRS pradėtas gaminti savas „liaudies automobilis“ – „Moskvičius - 400“ buvo ne kas kita, kaip „Opel Kadett K38“ analogas į Maskvą atkeliavęs kaip Antrojo pasaulinio karo trofėjus ar reparacijos paketo dalis.

Šį mažylį galima laikyti tipišku pavyzdžiu, kaip gimdavo „tėvyninės gamybos“ automobiliai. Daugeliu atvejų, tai tikrų tikriausia pramoninio piratavimo ir plagijavimo klasika: sovietiniai automobiliai buvo „nušvilpti“ užsienio gamintojų pavyzdžiai.

„Moskvičius – 400“ ratus suko 1074 kub. cm darbinio tūrio, 26 AG variklis, transmisija - trijų laipsnių. Nepaisant nedidelio svorio (885 kilogramų) įsibėgėti iki 80 km/val. greičio jam prireikdavo net 55 sekundžių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos