„Toyota“ žingsnis sugrąžinti į Europą sedaną „Camry“ (prieš tai nužudžius „Avensis“), yra pagirtinas. Ne, ne „Avensis“ nužudymą giriame, šis modelis buvo geras, tačiau nebepopuliarus, atsiradus visai SUV linijai. Be to, „Toyota“ kaip maro kratosi savo dyzelinės praeities, o „Avensis“ labiau asocijuojasi su dyzelinu.
Tiesa, „Camry“ ilgesnė už „Avensis“ ir neturės universalaus kėbulo. Bet gal jo visai ir nereikia – automobilyje tiek vietos (bagažinė 524 l), kad juo galima ir važiuoti, ir lagaminus gabenti, ir netgi jame miegoti.
Be to, „Camry“ surinkta ant naujausios TNGA (Toyota New Global Architecture) platformos, o tai suteikia nemažai privalumų: žemesnį masės centrą, tvirtesnę kėbulo konstrukciją, geresnį valdymą ir, kas mane nustebino labiausiai, daug erdvės galinėje sėdynėje. Tiek pat, kiek „Lexus ES“, nors atstumas tarp „Camry“ ašių yra 5 cm trumpesnis. Bet nesijaučia jokio deficito.
Štai, kaip "Toyota Camry" vertina konkurso "Metų automobilis" komisijos narė Dina Sergijenko:
Susipažinkite su techniniais duomenimis ir balsuokite apklausoje už savo favoritą:
Toyota Camry | |
Variklis | 2.5 Hybrid Dynamic Force |
Maks. galia, AG;kW;aps./min. | 218;160;5700 |
Maks. sukimo momentas, Nm;aps./min. | 221;3600-5200 |
Įsibėgėjimas iki 100 km/val., sek. | 8,3 |
Maksimalus greitis km/val. | 180 |
Degalų sąn. (ES), m/u/v, l/100 km | 4,8/4,4/4,4 |
Pigiausio modelio kaina EUR | 31 200 |