Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rugsėjo mėnuo buvo geriausias „Mercedes-Benz“ istorijoje

Šį rugsėjį „Mercedes-Benz“ pardavė daugiau automobilių nei per bet kurį kitą mėnesį nuo 1926-ųjų. Nors ir kompanijos istorija prasideda nuo 1886-ųjų, prekinis ženklas „Mercedes-Benz“ buvo užregistruotas prieš 87-erius metus.
„Mercedes-Benz“ stendas „Techno Classica“ parodoje
„Mercedes-Benz“ stendas „Techno Classica“ parodoje / ORLEN Lietuva Classic Rally/Lino Bučinsko nuotr.

Teigiama, kad per devintąjį šių metų mėnesį prabangių automobilių gamintojas iš Vokietijos pardavė beveik 143 tūkst. mašinų. Tuo tarpu per visus šiuos metus parduotų automobilių skaičius siekia 1,06 mln. – 10,1 procento daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Oficialiame pranešime teigiama, kad per trečiąjį šių metų ketvirtį kompanija pardavė 368 tūkst. mašinų. Paklausa labiausiai augo JAV bei Kinijos rinkose, tačiau Vokietijoje ir Japonijoje taip pat užfiksuotas akivaizdus „Mercedes-Benz“ markės automobilių pardavimų šuolis. Pastarojoje Tolimųjų Rytų valstybėje šios markės automobiliai buvo populiariausi iš savo segmentų.

Gamintojas tvirtina, kad rugsėjį užfiksuoti rekordiniai pardavimai – neseniai debiutavusių modelių nuopelnas. „Mercedes-Benz“ niekada nėra pardavę tiek daug mašinų per vieną mėnesį. Naujoji S klasė jau skinasi kelią į savo segmento viršūnę tiek Vokietijoje, tiek visoje Europoje, tuo tarpu E klasės modeliai tai pat sulaukė didelio dėmesio“, – tvirtina kompanijos rinkodaros ir pardavimų skyriaus viceprezidentas, Joachimas Schmidt. Specialistas pridūrė, kad didėjanti šios markės automobilių paklausa netrukus kompaniją prives prie dar vieno, metinio rekordo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos