O naujausia „žinia“, kad 2022 m. pagaminti LADA bus geidžiamiausi rinkoje, nes juose nebus mikrolustų ir „sudėtingų vakarietiškų“ technologijų.
Kitas ironišką šypseną keliantis „pažadas“ – Rusijos automobilių pramonė dabar pakilime, tad gamins naujus modelius, kuriuos rusai šluos kaip bandeles. Pasidomėjome, o kokie tie naujieji modeliai?
Yla iš maišo išlindo greitai.
„Lipecko srityje yra industrinis parkas Roždestvo. Jame – dar nesena gamykla Motorinvest. 2014 m. čia nuo konvejerio nuriedėjo pirmieji kiniški rėminiai visureigiai Great Wall Hover H3. O 2016 m. konvejeris perdarytas taip, kad ant jo rusai galėtų surinkinėti kiniškus krosoverius Changan. Bet po trijų metų gamyba nutrūko, gamykla buvo užkonservuota (priežasčių Avtovzgliad nenurodo – red. past.). Tačiau dabar, kai Rusija liko be vakarietiškų technologijų, šioje gamykloje bus gaminami visiškai nauji automobiliai“, – rašo minėtas Rusijos naujienų portalas bei „Avtoreviu“.
Jis netgi skelbia, kad ši gamykla „Motorinvest“ sulauks mokestinių lengvatų, kad galėtų stabiliai gaminti naujus elektromobilius! Ar galite tuo patikėti – po visų patirtų „gėdų“ (tarkime, su limuzinu Aurus), Rusija staiga sukūrė savo „Teslą“?
„Avtovzgliad“ skelbia, kad, investavęs į naują liniją 13 mlrd. rublių, gamintojas čia surinks elektromobilius iš atskirų modulių, taip pat suvirins kėbulus ir juos nudažys. Kasmet pagamins po 20 000 elektromobilių „Evolute“.
Tiesa, patikslina keistą dalyką – šiuo nauju prekės ženklu gali būti žymimi skirtingi modeliai. Taigi galima suprasti, kad Rusija gamins net kelių skirtingų modelių rusiškus elektromobilius?
Leidinio euforija šioje vietoje baigiasi, nes aiškėja, kad galimai rusai tiesiog surinks nebrangius kiniškus elektromobilius „Seres“. Juos puikiai pažįsta Lietuvos vartotojai – jau keletą metų turime atstovybę. Šiuo automobilius gamina Kinijos koncertas „Sokon Industry Group“ ir su Rusija jie tikrai neturi nieko bendro.