Rusija lieka ir be kiniškų automobilių: sustojo „Haval“ gamykla

Nors Rusijos propaganda giriasi, kad šalies agresorės automobilių pramonės laukia „atgimimas“, iš tikrųjų realybė kitokia. Be vakarietiškų technologijų rusai nieko padoraus negali pasigaminti. Tačiau ir žadėta Kinijos parama nėra išsigelbėjimas.
„Haval H6“
„Haval H6“ / Gamintojų nuotr.

Rusijos žiniasklaidoje šmėkštelėjo žinutė, kad Kinijos automobilių gamintojas „Haval“, surenkantis transporto priemones gamykloje prie Tulos, ir buvęs svarbiu Rusijos propagandiniu įrankiu (neva, neliksime be automobilių, padės Kinija), nusprendė stabdyti veiklą. Pranešama, kad darbuotojų atostogos perkeliamos į pavasario mėnesius. Žinoma, ne iš gero gyvenimo – karas Ukrainoje sukėlė krizę, o ES ir JAV sankcijos apsunkina logistiką bei dalių tiekimą.

Taigi rusų perkami krosoveriai Dargo, Jolion, F7 ir F7x, o taip pat rėminis visureigis H9 taip pat taps tik svajone. Tiesa, kai kurie šaltiniai teigia, kad konvejeris galutinai bus stabdomas tik balandžio 29 d., nes gamykla dar turi „paruoštukų“.

Kiek anksčiau apie analogišką sprendimą pranešė Karaliaučiuje veikianti gamykla „Avtotor“. Šioje korėjietiškus automobilius surenkančioje ir jau nebesurenkančioje vokiškų BMW, gamykloje prastovas arba korporatyvines atostogas planuojam skelbti iki gegužės 22 d.

Holdingas „Sollers“ taip pat stabdo gamyklų, surenkančių UAZ ir Mazda, konvejerius. Nurodoma priežastis – logistinių grandinių problemos.

Koncerno „AvtoVaz“ darbuotojai taip pat „džiaugsis“ atostogomis iki gegužės vidurio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų