Pasirodo, „Sherp“ buvo gaminamas dviejuose fabrikuose – Kyjive ir Sankt Peterburge. Todėl, prasidėjus agresijai, kompanijos įkūrėjas Volodymiras Školnikas uždraudė Rusijos gamyklai ne tik gaminti šiuos visureigius, bet ir naudoti vardą „Sherp“.
Žinoma, rusai greitai surado išeitį. Tiesiog pakeitė pavadinimą ir keletą techninių detalių. Rusiška visureigio versija dabar vadinsis „Archant“. Jis turi kitą variklį, tačiau nenurodoma, kokį. Ukrainietiškoje versijoje buvo naudojami japoniški „Kubota“ variklis ir pavarų dėžė.
Tačiau Rusijos propaganda, kaip jau tapo įprasta, čia įžvelgia vien privalumus – Rusija gamins savo visureigį, naują „Archant“. Kuris ateityje neturės nieko bendro su ukrainietišku „Sherp“.
Priminsime, kad „Sherp“ rinkoje vertinamas už išskirtines pravažumo savybes. Jį bendromis jėgomis kūrė ir Ukrainos, ir Rusijos inžinieriai. Tačiau karas pakeitė ne tik geopolitinę situaciją – dėl jo kenčia visos Europos automobilių rinka.
„Šerpas“ važiuoja praktiškai viskuo – uolomis, smėlio kopomis, sniegu, ledu, vandeniu. Bene vienintelis horizontalaus paviršiaus tipas, kuriuo šis nykštukas neproporcingai dideliais ratais negalėtų pavažiuoti yra, ko gero, skysta lava.
TAIP PAT SKAITYKITE: Rusiški pelkių „nykštukai-monstrai“: sukryžmintas Terminatorius su Kūlverstuku
Galima sakyti, jog didžiąją dalį šio visureigio sudaro kaip tik jie – ratai. Keturi, tačiau milžiniški – „apauti“ savaime prisipučiančiomis padangomis su kastuvėlių formos į vikšrus labai panašiu protektoriumi, kuris nepriekaištingai kabinasi ir į kelyje pasitaikiusias 70 cm aukščio kliūtis.