Uljanovo (Rusija) automobilių gamykla paskelbė naujojo visureigio „UAZ Hunter“ kainyną. Šis modelis – gerokai prastenis ir taršesnis už senesnį, kurį iki karo Ukrainoje pradžios Rusija gamino padedama Vakarų valstybių bei Kinijos.
Pasirodo, „naujasis“ visureigis UAZ Hunter, kurį gamintojai „patobulino“ jau karo sąlygomis, neatitinka jokios Euro ekologiškumo klasės. Kitaip tariant, EURO 0.
Tiesa, už didesnę sumą galima įsigyti ir EURO 5 kategoriją atitinkantį rusišką „džipą“. Jis kaip du vandens lašai panašus į 2016 m. modelį.
Šie du modeliai skiriasi daug kuo. Tačiau pagrindinis skirtumas – katalizatorius, kurio neturi „antikrizinis“ modelis. Europos sąjungoje be katalizatorių važinėja tik istoriniai automobiliai, o Rusijoje tai taps norma.
Neekologišką visureigį varo 125 AG jėgainė, o šiek tiek modernesnį – 135 AG.
„Primityviosios“ versijos kaina – apie 1,375 mln. rublių arba 22 700 EUR (EURO 5 variantas prasideda nuo 1,395 mln. rublių arba 23 050 EUR). Skirtumas – apie 20 000 rublių, tačiau parduotuvėje EURO 5 kategorijos katalizatorius kainuoja brangiau – 40 000 rublių (661 EUR), rašo „Avtovzgliad“.
Beje, ir kitos UAZ modifikacijos (autobusiukas, dar vadinamas „batonu“) taip pat nuo šiol komplektuojamas su EURO 0 ekologinės kategorijos varikliu. Keleivinė neekologiško UAZ „batono“ versija kainuoja taip pat 20 000 pigiau nei ekologiškesnė su katalizatoriumi.