Suprasti akimirksniu
- 2012 m. D.Medvedevas pareiškia, kad nevažinės vakarietišku automobiliu.
- Programai „Kortež“ skiriama 170 mln. JAV dolerių, sukurti rusiškam automobiliui.
- 2016 m. nutekinamos limuzino nuotraukos ir pasirenkamas „Porsche“ variklis.
Primename, kad abu Rusijos vadovai – Vladimiras Putinas ir Dmitrijus Mevedevas yra sakę, kad nenori važinėti vakarietiškais automobiliais – „Mercedes Benz“ limuzinais. Todėl nusprendė suvienyti Rusijos gamintojų pajėgas ir sukurti naują platformą VIP automobiliams, kurie vežiotų valstybės vadovus ir juos lydinčią apsaugą.
Rusijos žiniasklaidai išplatinus naujus, jau patentuotus automobilio kėbulo ir priekinės automobilio panelės atvaizdus, paaiškėjo, kad Rusijos automobilių pramonė gali konkuruoti nebent su Kinijos – „skolindamasi“ svetimas idėjas.
Žlugusi rusiško limuzino idėja
Paaiškėjus, kad Rusijos gamintojai („Sollers“, ZIL, GAZ ir bankrutavusi „Marussia“) nesugebės suprojektuoti ir pagaminti naujo automobilio, juos bandęs suvienyti NAMI (Mokslinis automobilių ir autotransporto institutas Maskvoje) pasirinko „Porsche“ variklį ir „Bentley“ labai primenantį automobilio dizainą. Kritiškai nusiteikę apžvalgininkai taip ir pavadino šį limuziną - kiniška „Bentley“ kopija.
Kitiems atrodo, kad limuzinas – tai „Bentley Continental“ ir „Rolls Royce Ghost“ kratinys, o apsaugos visureigiai – „Jaguar F-Pace“ ir „Volvo XC90“ kopija.
Dmitrovo poligone bandomas V.Putinui skirtas prototipas su „Porsche Engineering“ V8 (800 AG) varikliu. Vis tik prezidento limuzinui siūlomas dar galingesnis – V12 variklis, kurį neva iš „Porsche“ komponentų surinks viena iš Rusijos gamyklų.
Prietaisų panelė – dar vienas plagiatas?
Tuo tarpu paviešintos naujausios Rusijos dizainerių suprojektuotos prietaisų panelės idėjos ir vėl dar kartą įrodė, kad rusai ne ką kūrybiškesni už kinus. „Putinmobilio“, kuris bus pradėtas gaminti 2017 m., panelė – tai naujausių „Hyundai“ modelių ir „Lexus“ kūrėjų idėjų kratinys, rašo avtovzgliad.ru.