15min jau ne kartą rašė, kad net ir pačių Rusijos automobilininkų nuomone, „Aurus“ labai primena „Bentley“ ir „Lincoln“. O jo jėgainė – pagaminta „Porsche“. Toks rezultatas Kremlių labai džiugina, nors V.Putinas ir buvo pareiškęs, kad nori važinėti tik rusišku limuzinu. Neva vokiški „Mercedes“ jam jau pabodę.
„Aurus Senat“ ir „Aurus Senat Limousine“ turi visas įmanomas aktyvaus ir pasyvaus saugumo sistemas – tiek daug rusiški automobiliai dar nėra turėję. Tai ir prisitaikanti traukos kontrolė, ir stabilumo kontrolė, ir ekstremalaus stabdymo, aklosios zonos, ženklų ir pėsčiųjų atpažinimo sistema.
Automobiliuose montuojama 4,4 l V8 jėgainė, kuri kartu su papildomu elektriniu varikliu padeda šiam didžiuliam sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti per 6 sek. Visų varančių ratų sistema, Rusijoje pagaminta 9 laipsnių automatinė transmisija, 9 saugos pagalvės, automatinė bagažinės dangčio atidarymo sistema – tokie techniniai duomenys.
„Za Ruliom“ pabrėžia, kad šiuose automobiliuose ilgosios šviesos į trumpąsias persijungia automatiškai – kaip vokiškuose ir japoniškuose automobiliuose.
Užmiestyje „Aurus“ turėtų naudoti iki 15 l benzino.
2019–2020 m. Rusija žada pagaminti iki 150 sedanų ir limuzinų, kurios žada pardavinėti ne tik Europoje, bet ir Rytų valstybėse. Ateityje „Sollers“ gamykla žada per metus surinkti 5–10 tūkst automobilių.
Galima užsisakyti ir įprastą, ir šarvuotą limuzino versiją. Kuria iš jų važinės V.Putinas, nepatikslinama.
Platesniam automobilininkų ratui „Aurus“ bus parodytas Ženevos automobilių parodoje kitąmet.