Rusijos automobilių pramonės rezignacija: „Moskvič“ kurs nuo nulio?

Dėl karo Ukrainoje likusi be vakarietiškų technologijų, Rusijos automobilių pramonė atsidūrė kryžkelėje. Vienų ekspertų teigimu, buvusios automobilių gamyklos gali būti apleistos ir nugriautos, o vietoje jų pastatyti daugiabučių rajonai. Taip nutiko buvusių AZLK („Moskvič“) ir ZIL gamyklų teritorijose. Kiti svarsto, iš ko dabar rusai gamins automobilius? Nes turi tik metalo.
„Moskvič 2140“
„Moskvič 2140“ / Roman Priadko iliustr.

15min jau rašė, kad, iš Rusijos pasitraukus „Avtovaz“ dalininkui „Renault“, gamyklą perėmė Maskvos municipalitetas ir institutas NAMI. NAMI skandalingai pagarsėjo kurdamas niekam nereikalingą Kremliaus limuziną „Aurus“.

„Renault Russia“, tikėtina, nuo šiol vadinsis „Moskvič“ (arba Moskvich), nors propaganda ir toliau aiškina, kad prancūzai per „draugiškas Rusijai“ šalis toliau tieks automobilių dalis. Tuo pat metu Maskvos valdžia išdidžiai kartoja, kad „nuo šiol ir per amžius gamykla priklausys Rusijai“. Tarsi prancūzai norėtų ją atpirkti...

Tačiau net ir Rusijos žurnalistai tokiomis pasakomis (apie puikius rusiškus automobilius) nelabai tiki ir jau pradeda svarstyti: iš ko bus gaminami „Moskvič“, kaip jie atrodys? Ir ar tikrai bus gaminami?

TAIP PAT SKAITYKITE: Putinmobilio istorija: milijonai į orą?

Įdomus niuansas – teises iki pat 2025 m. į prekės ženklą „Moskvič“ buvo įsigijęs koncernas „Renault“. Žinoma, tai netrukdo rusams apeiti šią kliūtį ir įregistruoti kitą prekės ženklą, pvz., „Москвич−2022“ arba „Moskvitch“.

Bet kuriuo atveju, šio automobilio gamintojai dabar pradės nuo nulio. Nes automobilis neturi netgi dizaino...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis