Šis autotraukinys stebina savo lankstumu, mat jo krovininė dalis teleskopinių elementų dėka gali ilgėti arba trumpėti nuo 7,5 m iki 20 m, priklausomai nuo poreikio. Tampri membraninė medžiaga užtikrins autotraukinio lankstumą posūkiuose – kažkuo panaši į ilguosius miesto autobusus. Tad autotraukinys galės susiriesti į rato formą ir lengviau įveikti žiedines sankryžas ar apsisukti, rašo trucker.
Žinoma, jis bus ekologiškas, varomas elektra – ant kiekvieno rato gali būti montuojamas atskiras variklis. Tiesa, elektros energiją gamins vandenilio elementų jėgainė, tad sunkių akumuliatorių čia nerasite.
Iš saugumo elementų naujovių – išorinės saugos pagalvės, išsiskleidžiančios tuomet kai susidūrimas su kita transporto priemone jau neišvengiamas.
O kaip vertinate 2040 m. dizainą?