Visureigiai UAZ visuomet garsėjo geru pravažumu. Tačiau technologiškai šis visureigis – bene labiausiai atsilikęs. Nepaisant Kinijos teikiamos technologinės pagalbos, UAZ tegali „konkuruoti“ tik vietinėje rinkoje – užsienyje jie nelabai kam įdomūs, nepaisant mažos kainos.
„UAZ problemos niekaip neišsisprendžia, situacija tik pablogėja“, – rašo Rusijos portalas „Avtovzgliad“. Prasta automobilių surinkimo kokybė, greitai pūvantys kėbulai, primityvios, skurdžios komplektacijos versijos, kurias teko pradėti gaminti ES įvedus sankcijas.
TAIP PAT SKAITYKITE: Kodėl rusišką visureigį UAZ galima sutaisyti pasinaudojus plaktuku
Bet ir čia ne pabaiga: pačioje gamykloje – apgailėtina padėtis. Trūksta lėšų elementariam gamyklos patalpų remontui. Paaiškėjo, kad patalpas Uljanovo gamykloje remontuoja patys darbuotojai, nes apgriuvusiame fabrike neįmanoma dirbti.