Dokumentas buvo išsiųstas oficialiems SAAB automobilių pardavėjams pirmadienį, iš kart po to, kai Švedijos teismas patvirtino SAAB prašymą iškelti bankroto procedūrą.
Dešimties punktų sąraše pažymėta, kad garantiniai remontai nebus apmokami jokiais atvejais. Taigi, ne toks gausus, bet vis dėl to pirkėjų būrys lieka be garantijos.
Gamintojo nuotr./Ofialus SAAB dokumentas dėl garantinių įsipareigojimų nevykdymo |
Tiesa, kaip ir visa pastarųjų metų SAAB istorija, taip ir ši situacija nėra tokia paprasta, kaip atrodo. Mat dauguma naujus SAAB automobilius parduodančių kompanijų sutartis su klientais sudaro savo vardu. Taigi, sugedus SAAB automobiliui su galiojančia garantija klientas kreipsis į atstovą, o ne į „Swedish Automobile“ kompaniją, kuri yra viena koja bankrutavusi.
Lietuvoje SAAB automobiliais prekiaujančios „Žaibo Ratas“ įmonės direktorius Vilandas Burnys teigia, kad įsipareigojimus jiems, tikėtina, teks vykdyti savo sąskaita.
„Per 2011-uosius pardavėme apie 20 SAAB 9-5 automobilių. Jei šių automobilių šeimininkai kreipsis dėl kažkokių gedimų, pripažinę juos garantiniais, tikėtina, remontuosime savo sąskaita.“, – sudėtingą situaciją komentuoja ponas Burnys.
Beje, septyni nauji SAAB 9-5 automobiliai buvo parduoti „Snoras“ bankui. Kokia šių automobilių ateitis – nežinome.
Atnaujinta 17:42. „General Motors“ išplatino pranešimą spaudai, kuriame rašoma, jog jie perims visų iki 2010 metų vasario mėnesio parduotų SAAB automobilių garantinius įsipareigojimus. Būtent 2010-ųjų vasarį jie SAAB kompaniją pardavė olandams „Spyker“. Tada ir prasidėjo ilga SAAB kelionė, kuri, panašu, baigsis bankrotu.