Tačiau dabar kiek plačiau apie pačius vairuotojus, o ne apie „Drifter.lt“ istoriją. Šiuo metu komandai varžybose atstovauja du drifteriai: jau minėtas T. Simniška, skersą statantis su Lexus SC bei Darius Balys, vairuojantis penktosios klasės BMW.
Giedriaus Matulaičio nuotr./Salotiniai Lietuvos driftingo veteranai - „Drifter.lt” |
Abu automobiliai paruošti šios žiemos metu, abiejuose varikliai įkelti iš kitų modelių ir abu nudažyti salotine spalva. Po Lexus SC kapotu slepiasi trijų litrų dvi turbinas turintis 2JZ-GTE variklis, išimtas iš Toyota Supra automobilio, o E34 BMW priekyje stovi taip pat trijų litrų, turintis dvi turbinas, tačiau vokiškas agregatas – N54B30, išimtas iš 2008 metų BMW automobilio. Abiejų modelių galingumas siekia beveik po 400 AG. „Drifter.lt“ neslėpė, kad šią žiemą daugiausia dėmesio skyrė mašinų pakaboms ir važiuoklėms. Visgi siekiant didesnio nei standartinio galingumo labai padėjo ilgalaikė komandos partnerė „Vimota“, užsiimanti turbininių automobilių „chip“ tuningu – jos pagalba pavyko padidinti abiejų modelių galią bemaž po 100 AG.
Apie šių automobilių važiuokles būtų galima pasakoti ilgai – abiejuose modeliuose daug detalių pritaikyta nuo kitų mašinų, panaudotas ne vienas nestandartinis ir labai neįprastas detalių įtalpinimas. Pavyzdžiui, T. Simniškos Lexus'e, norint padidinti ratų išsukimą, į šonus buvo „išnešti“ netgi stabdžių diskai, kas Lietuvoje dar buvo visiškai naujas dalykas.
O didžiuliu išsukimu gali pasigirti ir D. Balys – jo BMW ratai susisuka maždaug 56 laipsnius! Lyginant su standartu, tai yra praktiškai dvigubai didesnis kampas.
Tačiau gal verta pereiti prie automobilių kėbulų, kurie čia taip pat išskirtiniai. D. Balys ir anksčiau buvo ištikimas BMW E34 – dabartinis yra tikrai ne pirmas ir ne antras, o gal koks aštuntas ar devintas. Tačiau šis – kiek nestandartinis, nes visos kėbulo dalys buvo perdarinėjamos tam, kad šis E34'ukas taptų dviduris bei gerokai platesnis.
Tuo tarpu kitas komandos vairuotojas, T. Simniška, anksčiau buvo ištikimas kitai vokiškai markei – Opel. Tačiau tiek ankstesniais metais, tiek dabar, galima pastebėti vieną dalyką – išskirtinumą. Ankstesniais metais labai mažai kas Lietuvoje driftindavo su Opel markės automobiliais. Šiuo metu jo vairuojamas Lexus – taip pat vienintelis „Driftingo Čempionate“, kuriame kol kas vyrauja Nissan ir BMW markės.
Giedriaus Matulaičio nuotr./Salotiniai Lietuvos driftingo veteranai - „Drifter.lt” |
Pačios „Drifter.lt“ komandos pasiekimai – įspūdingi. Tiek šiemet, tiek ankstesniais metais: jau minėta, kad 2008 ir 2009 metais Lietuvos drifto karaliais tapo atitinkamai T. Simniška ir tais metais šiai komandai atstovavęs Kęstutis Petronis su Nissan 180SX S13 automobiliu. Šiemet už Lexus vairo sėdęs Timčikas turi ne tik drifto karaliaus titulą: 2009 metais „Driftingo Čempionate“ jis liko antras, o 2006 ir 2007 – trečias.
D. Balio pasiekimai – taip pat stulbinantys. Nors jis dar nėra tapęs „Driftingo Čempionato“ nugalėtoju, 2006 metais jis buvo ketvirtas, 2007 ir 2008 metais – antras, o 2009 – trečias.
Tačiau tai – pasiekimai Lietuvoje. Jau ankstesniais metais „Drifter.lt“ nevengdavo išvykų į užsienį, o šiemet organizuojamame EEDC (Eastern European Drifting Championship) abu komandos vairuotojai kol kas žengia pirmose vietose. „Driftingo Čempionate“, kurio finalas – jau ateinantį šeštadienį, T. Simniška kol kas žengia trečias ir yra vienas favoritų tapti čempionu, o D. Balys bendroje įskaitoje yra septintas, tačiau dėl labai arti vienas kito esančių vairuotojų jis turi realius šansus patekti į trejetuką ar netgi užimti antrąją vietą.
O kaip pasirodys ši komanda paskutiniame „Driftingo Čempionato“ etape – pamatysime jau netrukus, rugsėjo 25 dieną Kaune, „Urmo“ bazės teritorijoje. Žinant D. Balio ir T. Simniškos patirtį driftinge bei pastarojo užimtą pirmą vietą pirmojoje šių metų kovoje toje pačioje „Urmo“ bazėje, prognozuoti galima tik vieną – „Drifter.lt“ šiose varžybose kovos iki pat galo ir tik dėl pačių geriausių pozicijų.