Oficialios „Jeep“ atstovės Lietuvoje UAB „Autobrava“ rinkodaros ir komunikacijos direktoriaus Vyčio Venslausko teigimu, greičiausiai niekam nekyla abejonių, jog žiemos sportas ir „Jeep“ automobiliai beveik neatsiejami – sniegas ir šaltis sudaro visas sąlygas „Jeep“ automobiliams atskleisti bei pademonstruoti geriausias savo savybes.
„Autobrava“ nuotr./„Jeep“ visureigiai Sartų lenktynėse |
Visą renginio dieną susirinkusieji specialioje bekelės trasoje vienas po kito bandė tris „Jeep“ modelius – „Compass“, „Grand Cherokee“ ir legendinį „Wrangler“. Pastarieji du, anot įmonės rinkodaros direktoriaus, buvo patys populiariausi tarp vyrų, tuo tarpu moterys labiausiai norėjo išbandyti 2011 m. pasirodužiusį atnaujintą „Jeep Compass“ modelį.
„Didžiulis renginio lankytojų susidomėjimas „Jeep“ automobiliais leido įsitikinti, jog amerikietiškų visureigių populiarumas šalyje išties auga, o įsivyravus šaltoms ir snieguotoms žiemoms, šie automobiliai yra viena tinkamiausių transporto priemonių mūsų šalyje“, – sako V. Venslauskas.
„Jeep“ visureigius ekstremalioje ir kitiems automobiliams neįveikiamoje trasoje išbandė ne tik renginio lankytojai – sniegu ir ledu padengtais keliais, neatsilikdami nuo lenktynių dalyvių, su oficialiu „Sartai 2012” automobiliu „Jeep Grand Cherokee“ važinėjo ir lenktynių teisėjai.
„Autobrava“ nuotr./„Jeep“ visureigiai Sartų lenktynėse |
„Autobrava“ rinkodaros ir komunikacijos direktoriaus teigimu, dalyvavimas tokio pobūdžio renginiuose ir „Jeep“ visureigių pristatymas jų savybes geriausiai atskleidžiančioje aplinkoje leidžia supažindinti potencialius pirkėjus su šiais automobiliais ir tuo pačiu didinti jų pradavimus. „Siekdami įsiveržti į Lietuvos rinką ir šiemet užsitikrinti dar stipresnes pozicijas, planuojame surengti ir daugiau tokių renginių, kurie atskleistų visas „Jeep“ galimybes“, – sako V. Venslauskas.