Pasirinko sportišką DNR ir išskirtinį automobilį
Dažnai krepšininkai renkasi visureigius „Porsche“ ar „Audi Q7“. O jei iš „Renault“ paletės – didžiuosius „Espace“ arba „Talisman“ (į tokius modelius, kaip teigia komandos rėmėjai, telpa ir Arvydas Sabonis).
Tuo tarpu Šarūno sprendimas – labiau būdingas praktiškai Vakarų Europai – nedidelis automobilis. Jis pasirinko komandos rėmėjo „Sostena“ pasiūlytą „Renault Clio RS Trophy“ – nedidelį miesto automobiliuką su sportišku DNR.
„Žmona važinėja didesniu automobiliu, tad erdvų šeimyninį variantą jau turime, o kasdienai man kur kas patogiau su mažyte sportine, miesto mašina. Esu labai patenkintas šiuo modeliu – nedidelis automobilis, bet užtektinai galingas, kad dar prisidarytum problemų, – juokiasi treneris. – Apskritai, aš mėgstu greitį, ypač išvažiavęs už miesto, paprasčiausiai negaliu važiuoti lėtai.“
„Renault Clio RS 220 Trophy“ testas Niurburgringe
Autoritetingo Vokietijos leidinio „Sport Auto“ žurnalistai 2015 m. pabaigoje nusprendė Niurburgringo trasoje (dar vadinamoje žaliuoju pragaru) išbandyti naujausius kompaktiškus hečbekus: „Renault Clio RS 220 Trophy“, „Mini Cooper JCW“, „Audi S1“ ir „Opel Corsa OPC“.
Palyginamąjį vairavimo testą atliko „Sport Auto“ redaktorius Christianas Gebhardtas. Teoriškai (pagal techninių duomenų lentelę) Niurburgringą greičiausiai turėjo įveikti „Mini Cooper JCW“ ir „Audi S1“. Bet faktinis rezultatas išėjo visai kitoks.
Geriausią lenktynių trasos laiką pavyko užfiksuoti su „Renault Clio RS 220 Trophy“.
Geriausią lenktynių trasos laiką pavyko užfiksuoti su „Renault Clio RS 220 Trophy“ – 8 minutės ir 32 sekundės. Kitaip tariant, 3 sekundėmis greičiau už antroje vietoje likusį „Mini Cooper JCW“.
Trečioje vietoje liko „Opel Corsa OPC“ (8 min. 40 sek). „Audi S1“ rate užtruko 8 minutes ir 41 sekundę.
„Renault Clio RS 220 Trophy“ techniniai duomenys
„Renault Clio RS 220 Trophy“ turi 1.6 litro, 220 arklio galių ir 260 Nm sukimo momentą išvystantį variklį. Didžiausia galia pasiekiama esant 6250 aps./min.
100 km/val. jis pasiekia per 6,6 sekundės. Maksimalus greitis – 235 km/val. („Top Gear“ duomenys). Kaina – apie 27 tūkst. Eur.
Automobilyje sumontuota automatinė pavarų dėžė, veikianti itin efektyviai – 30 proc. greičiau, nei paprastesniame „Clio RS“ modelyje.
Pasirinktinai galima užsisakyti „Clio R.S. 220 EDC Trophy“ su įrengta „R.S. Monitor“ vidaus telemetrine sistema, kuri turi įvairias funkcines galimybes ir yra smagi naudoti, pavyzdžiui, vairuotojas gali nustatyti penkis skirtingus akceleratoriaus pedalo jautrumo laipsnius.
Puošybos ir dizaino detalės:
- 18 colių skersmens juodi „RADICAL“ ratlankiai su deimanto efektu.
- „Trophy“ ženklu papuoštas priekinis spoileris, durelių apdaila ir individualiais numeriais pažymėti durelių slenksčiai.
- Reljefiniu ornamentu papuoštas oda aptrauktas vairas.
„Trophy“ vidaus apdailos paketas (galima papildomai rinktis kai kuriose rinkose): šildomos oda aptrauktos sportinės sėdynės su įtvirtintais atlošais galvai, anglies spalvos ortakių apvadai, durelių rankenėlės ir atraminė pavarų svirties plokštė. Ortakių įdėklai dabar yra matinio chromo, o ne ryškiai raudonos spalvos.
Tėtis buvo tas žmogus, kuris būsimąjį krepšininką supažindino su vairavimu.
„Clio R.S. 220 EDC Trophy“ – tai riboto skaičiaus automobilių laida, Europoje pristatyta 2015 m. vasarą.
Šarūnas Jasikevičius – patyręs vairuotojas
Kauno „Žalgirio“ treneriui Šarūnui Jasikevičiui automobiliu yra tekę nuvažiuoti daugybę kilometrų. Bene ilgiausia kelionė – 1 100 km iš Stambulo į Atėnus. „Jei tenka leistis į ilgą kelionę, visada noriu vairuoti. Sėdėti šalia ir nevairuoti man paprasčiausiai nuobodu, – sako jis. – Man yra tekę įveikti išties ilgų atstumų, pvz., su tėčiu esam parvarinėję automobilius iš Barselonos.“
Būtent tėtis buvo tas žmogus, kuris būsimąjį krepšininką supažindino su vairavimu. „Pirmas kartas, kai atsisėdau prie automobilio vairo, buvo dar vaikystėje. Pamenu, kai su tėčiu važiuodavome į sodą, jis pasisodindavo mane ant kelių ir leisdavo laikyti vairą. Kai tekdavo pjauti žolę – vos ne verkdavau, bet žinodavau, kad galėsiu pavairuoti automobilį, todėl tos kelionės man, vaikui, visada būdavo įsimintinos. Apskritai pats vairavimas tuomet atrodė kažkokia egzotika", – šypsosi prisiminęs Šarūnas.