Renginyje dalyvavo net penki savadarbiai automobiliai iš visos Lietuvos. Tiesa, ne visi iš jų buvo visiškai baigti. Vienintelė „Lotus 7“ replika, pagaminta vilniečio Alberto, buvo ne tik pilnai pabaigta, bet ir užregistruota, galinti dalyvauti viešajame eisme.
Nors visų mėgiamo „Lotus 7“ replikų dalyvavo net trys, buvo ir kitokio tipo automobilių. Vienas iš jų – kauniečio Aido savadarbis, sukonstruotas nesiremiant nei kieno nors pateiktais brėžiniais, nei žinomo automobilio išvaizda.
Nors dažų sluoksnio dar nėra, tačiau tiek išvaizda, tiek manevringumas abejingų nepaliko.
Kiek mažiau žinomo automobilio – „Ariel“ kompanijos gaminamas automobilis „Atom“ – irgi surado savo gerbėją. Įkvėptas automobilio formų ir dinamikos atsirado savadarbis, pramintas „Egzocar“. Balandžio 2-oji šiam automobiliui (beje, kaip ir kitiems trims savadarbiams) tapo pirmojo išbandymo diena.
Konstruktoriams bandant savo kūrinius ekstremaliomis sąlygomis neišvengta techninių problemų. Po vieno tokių testų „Egzocar“ grįžo su dūmuose paskendusiu galiniu ratu. Po gero pasivažinėjimo ant stabdžių disko varvantis stabdžių skystis ir plyšusi variklio pagalvė galų gale privertė automobilį užvažiuoti ant jį atgabenusio tralo.
Kitiems sekėsi geriau, tačiau konstruktoriams be gailesčio bandant automobilius be techninių problemų neapsieita. Po intensyvaus slalomo, važiuoklės testų, drag'o – trims atsisakė sankaba, ketvirtajam trūko aušinimo žarna. Nepaisant to, puikus oras ir nuostabios nuotaikos buvo visos dienos palydovas.