„Skelbiame savo ilgalaikio įsipareigojimo elektrifikuoti sunkųjį transportą pradžią. Šiuo tikslu pertvarkome savo gamybą. Po kelerių metų pristatysime tolimųjų pervežimų elektrinius sunkvežimius. Jie bus pritaikyti greitam įkrovimui per 45 minutes, skirtas vairuotojų poilsiui”, – sako „Scania“ prezidentas ir generalinis direktorius Henrikas Henrikssonas.
Pristatytas visiškai elektrinis „Scania“ sunkvežimis, komplektuojamas su darbui mieste specialiai sukurtomis L ir P serijos kabinomis, talpina 165–300 kWh baterijas, skirtas 230 kW elektriniam varikliui, tolygų maždaug 310 AG. Naujasis agregatas turi dvi pavaras, užtikrinančias didesnę galią plačiame greičio diapazone, taip pagerinant valdymo savybes ir komfortą. Galimos kelios komplektacijos – su penkiomis arba devyniomis baterijomis. Su pastarosiomis vienu įkrovimu galima įveikti iki 250 km.
Tuo tarpu iš elektros tinklo įkraunamas hibridinis sunkvežimis, kuris taip pat bus siūlomas su L ir P serijų kabinomis, suteikia lankstumą – galimybę įveikti didelius atstumus vidaus degimo variklio režimu ir prireikus nuvažiuoti iki 60 km elektra. Pasinaudojant abiejų variklių privalumais vežėjai ne tik ženkliai sumažins poveikį aplinkai, bet ir optimizuos logistiką, ypač miestų centruose.
„Scania atstovų teigimu, nors tam tikrais aspektais elektrifikuotos transporto priemonės yra nauja technologija, savo patikimumu jos nenusileis įprastiems „Scania“ sunkvežimiams, o pirmieji tuo įsitikinti galės tvarų verslą puoselėjantys vežėjai.
„Atlikome visus įmanomus veiksmus, užtikrinančius aukštą technologijų kokybę, kuo visuomet garsėjo „Scania“. Esame įsitikinę, kad progresyvūs klientai noriai rodys kelią į elektrifikavimą ir žengs pirmuosius žingsnius. Tai puiki galimybė būti vienais pirmųjų kelyje su ateities sunkvežimiais, anksti prisitaikyti prie tendencijų, veikti tvariai, tobulėti ir mokytis dirbti dar efektyviau su šia technologija“, – pažymi Andersas Lampinenas, naujųjų „Scania“ technologijų direktorius.