Iš tikrųjų, automobilių gamintojai vykdo labai daug įvairių bandymų. Dar prieš modeliams pasiekiant masinę gamybą, jie yra testuojami įvairiomis sąlygomis. Jie keliauja aplink pasaulį, kad pasivažinėtų ir ten, kur labai karšta ir sausa, ir ten, kur labai šalta ir drėgna.
Tai – labai svarbu, nes žmonės neturi atskirų automobilių žiemai ir vasarai. Be to, automobiliai yra tiesiog plėšomi ant įvairių stendų, taip per kelias dienas imituojant tūkstančių kilometrų gyvenimą. Bet kartais tenka imtis ir kitokių metodų.
„Ateca“ krosoveris SEAT inžinierių globoje nuvažiavo daugiau nei 100 tūkstančių kilometrų. Inžinieriai automobiliui parinko įvairių kelių – tiek ir lygių ispaniškų asfaltuotų užmiesčio kelių, tiek ir grubių žvyrkelių. Automobilis, kuris, beje, nėra surenkamas Ispanijoje, išgyveno išties daug, tačiau tuomet atėjo eksperimento pabaiga.
SEAT inžinieriai išrinko „Ateca“ automobilį. Tiesiogine to žodžio prasme – jie jį išardė kaip kokią dėlionę. Tuomet kiekvienas komponentas buvo atidžiai apžiūrėtas ir įvertintas, ieškant nusidėvėjimo ženklų. Šio tyrimo rezultatai, žinoma, nėra skelbiami, tačiau teigiama, kad jais inžinieriai buvo patenkinti.
José Luisas Duránas, SEAT techninio centro inžinierius taip apibūdino, ko tikimasi iš automobilio po 100 tūkstančių kilometrų – „Ir po 100 000 km automobilis turi reaguoti taip, kaip būdamas visiškai naujas“.
„SEAT Ateca“ turi daugiau nei keturis tūkstančius detalių. Inžinieriai automobilį išrinko per pusantros dienos. Kai kurios detalės nereikalauja išsamesnės apžiūros, kitas tenka matuoti ir vertinti išsamiau. Tai padeda SEAT ir, tikriausiai, visai „Volkswagen“ grupei, atpažinti silpnąsias vietas ir surasti tai, ką ateityje būtina tobulinti.