Taigi pradedame neparastą kelionę, kuri supažindins su kiekvienu automobilio kūrimo etapu. Kiekvieną žingsnį lydi savo srities specialistų patikra, kad galėtume pagaliau išvysti tikrą meną ant ratų.
Už 20V20 modelio kūrimą atsakingo inžinieriaus Angelio Lahozo teigimu, 15 žmonių komanda penkis mėnesius skyrė daugybę jėgų, kad nuo nulio sukurtų šį įspūdingą automobilį. Jis pabrėžė, kad kiekviena modelio detalė yra unikalus rankų darbo kūrinys.
Diena iš dienos A.Mesonero-Romanosas nagrinėja kiekvieną detalę ir prižiūri, kaip kuriamas net mažiausias automobilio elementas. Jis atidžiai apžiūri kiekvieną automobilio centimetrą, vertina šonines linijas, trikampius galinius žibintus ir patenkintas atsidūsta, kad modelis atrodo pasirengęs prisistatyti publikai.
Svarbiausias elementas, kuriuo manipuliuoja dizaineriai, yra įtampa. SEAT dizaino vadovas savo idėją iliustravo metafora. „Mes norėjome „sugauti“ įtampą, kuri būdinga atletui stovint prie starto linijos ir užfiksuoti maksimalaus fizinio ir protinio budrumo akimirką“, – sakė jis. Taip atrodo ir automobilis – tarsi pasiruošęs startui.
A.Mesonero-Romanosas pridūrė, kad Barselona tapo šio automobilio įkvėpimo šaltiniu. Iš tiesų „SEAT Design Center“ Martorelyje yra kompanijos dizaino darbų širdis, tačiau centro veikla plečiasi aplink Barseloną, ypač netoli Viduržemio jūros. Vidaus įrangos ir spalvų „Color&Trim“ dizaino komandos nariai nuolatos keliauja į miestą, kad pasisemtų idėjų apie automobilių spalvas ir paviršius.
Barselonos šviesa yra tobulas kompanijos dizainerių įkvėpimo šaltinis. Ypač renkantis spalvas. „Miesto dinamiškumas atspindi mūsų nuotaiką“, – sakė „Color&Trim“ vadovas Jordi Font.
„Vietoj to, kad 20V20 modeliui naudotume „Ultra Orange“ spalvą, mes pasirinkome modernius pigmentus, kad išgautume atspalvį, atkartojantį aušros metu skleidžiamą saulės šviesą virš Viduržemio jūros“, – paaiškino jis.
Jis ir jo komanda pateikė 96 skirtingas dažų formules. Tik kruopščiai jas išnagrinėjus buvo priimtas sprendimas dėl eksterjero ir interjero detalių spalvų. Kūrėjai troško harmoningos pusiausvyros tarp kėbulo spalvos ir interjero atspalvių.
Interjero dizainerių komandos vadovas Jaume Sala tikino, kad modelio interjeras buvo kuriamas galvojant apie atviras erdves. Pasak J.Sala, buvo siekiama suteikti lofto efektą, tačiau pasirūpinti erdvės patogumu ir pritaikymu vairuotojui. Kūrėjai naudojo pačias moderniausias aukštos kokybės medžiagas ir atidžiai rūpinosi kiekviena, net mažiausia interjero detale.
„Labiausiai džiuginantis mano darbo aspektas yra tas, kad galiu sekti kiekvieną automobilio proceso etapą ir atidžiai rūpintis kiekviena detale“, – džiaugėsi A.Lahozas.
„Pirmiausia pamatai eskizą popieriuje, tada virtualų maketą, o galiausiai jis įgauna savo formą ir tai yra didžiausią pasitenkinimą suteikiantis momentas“, – pridūrė A.Lahozas.