Kalbant apie išorės pasikeitimus reikia paminėti, kad visi „Ibiza“ modeliai – penkerių durų, trejų durų „Sport“ ir universalaus kėbulo „ST Sport Tourer“ sulauks naujų priekinių žibintų, kurių viduje žibės LED šviesos, ant automobilio puikuosis naujo dizaino 16 ir 17 colių ratlankiai, o užsakovų lauks naujų spalvų paketas.
„Seat“ atstovai teigia, kad po patobulintų „Ibiza“ variklio gaubtais puikuosis visiškai perkurti benzininiai ir dyzeliniai varikliai. Bus montuojami trijų arba keturių cilindrų varikliai. Bus pasiūlyti netgi vieno litro, itin taupūs benzininiai varikliai, išvystantys 74, 94 arba 109 arklio galias.
Taip pat, keturių cilindrų 1,4 TSI varikliai, kurie išvystys 148 arklio galias ir 250 Nm sukimo momentą. Tokio variklio sąnaudos bus apie 4,8 litrų benzino šimtui kilometrų nuvažiuoti. Minėtieji vieno litro darbo tūrio varikliai naudos vos kiek daugiau nei keturis litrus benzino šimtui kilometrų įveikti, o aplinką terš vos 94 g CO2.
Dyzelinias agregatais taps 88 ir 102 arklio galių varikliai. Taip pat „Ibiza“ automobiliai bus siūlomi su dviejų sankabų DSG pavarų dėžėmis ir visi turės „Start – Stop“ užvedimo sistemą.