Naujų neoficialių varžybų idėja paprasta – tereikia naudoti „Autoplius Fast Lap“ lenktynių metu naudojamą „Nemuno žiedo“ konfigūraciją (lėtėjimo zonos išdėstymą) ir naudoti gamyklinį automobilį, kuris būtų apautas gatvei skirtomis padangomis.
Nesunku įtarti, kad J. Gelžinis nepersistengė – jam tereikėjo užfiksuoti kokį nors rato įveikimo ratą, kurio kiti nebijotų pagerinti. Kažkam jį pagerinus, bus galima grįžti į trasą su „SEAT Leon Cupra 280“ ir tą laiką padaryti dar geresniu.
1 min. 23,46 buvo užfikuotas naudojant „Michelin Pilot Sport Cup 2“ „semi-slick“ tipo padangas. Jos, pagal padangų bandymo tinklalapio Tyrereviews.co.uk duomenis, yra vienos geriausių tarp „semi-slick“ tipo padangų, prilyginamos „Toyo R888 R“.
„Žaliuoju pragaru“ vadinamame Niurburgringe, „Nordschleife“ konfigūracijoje, automobilių gamintojai jau daugelį metų „matuojasi“ rato įveikimo laikais. Analogiškas „SEAT Leon Cupra 280“ Vokietijos lenktynių trasą įveikė per 7 min. 58,4 sek. – tai antras rezultatas tarp priekiniais ratais varomų hečbekų. Greitesnis yra tik „Renault Megane RS 275 Trophy-R“, vieną ratą įveikęs per 7 min. 54,36 sek.
„Tai neoriginali idėja, daugelyje užsienio valstybių taip vyksta. Lietuva mažesnė, tad norim čia atidaryti naują įskaitą, naują žaidimą. Daug kas sako, kad jų automobilis labai greitas, tačiau tkrąjį greitį parodo tam tikras atstumas, įveiktas per tam tikrą laiką“, – kalbėjo renginio iniciatorius Audrius Gelžinis.
Jis tikisi, kad „SEAT Leon“ užfiksuotą rezultatą norės pagerinti kiti gamintojai, išsirinkę savus vairuotojus.
J. Gelžinio užfiksuotas rezultatas, 1 min. 23,46 sek., lyginant su pirmojo „Autoplius Fast Lap“ varžybų etapo „Nemuno žiede“ rezultatais, būtų buvęs penktas „Street 2500+“ klasėje – jį būtų aplenkę tik trys „Mitsubishi Lancer Evo“ modeliai ir „Honda Civic VTi Turbo“.