Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„SEAT Leon ST“ – vienas saugiausių universalų savo klasėje

Nepriklausoma Europos saugumo vertinimo agentūra „Euro NCAP“ naujajam „SEAT Leon ST“ skyrė penkių žvaigždučių įvertinimą. Tai reiškia, kad erdvus ir itin praktiškas universalas yra vertinamas taip pat puikiai, kaip ir jo „brolis“ penkerių durų „Leon“. Modernios saugumo technologijos, stabdžių aktyvavimo avarijos metu ir važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistemos gavo „Euro NCAP Advanced“ apdovanojimus.
„SEAT Leon ST“
„SEAT Leon ST“ / (SEAT nuotr.)

Suaugusių keleivių saugumo kategorijoje „Leon“ surinko maksimalų balų skaičių – 94. Į tyrimo programą buvo įtraukti bandymai, imituojantys avariją, kurios metu su kliūtimi automobilis susiduria iš priekio, iš šono bei buvo imituojama automobilio avarija, kai jis šonu trenkiasi į stulpą.

Ypač svarbi tyrimo dalis – mažamečių keleivių saugumas. Tačiau „Leon“ puikiai susidorojo su visais iššūkiais ir gavo maksimalų, 92 proc. įvertinimą bei aukščiausius balus bandymuose su vaikų manekenais. „Euro NCAP“ taip pat pažymėjo, kad keleivio saugos oro pagalvė gali būti išjungta, kad ant priekinės sėdynės būtų galima pritvirtinti į automobilio galą atsuktą vaikišką kėdutę.

„SEAT“ kompanija yra įsipareigojusi kurti aukščiausius aktyvaus ir pasyvaus saugumo kriterijus atitinkančius modelius“, – pabrėžė „SEAT S.A.“ tyrimų ir vystymo viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.

„Kruopštus darbas mūsų Techniniame centre dabar įvertintas puikiais abiejų „Leon“ modelių balais griežtuose ir reikliuose „Euro NCAP“ testuose. Mes taip pat džiaugiamės dviem „Euro NCAP Advanced“ apdovanojimais, kuriuos gavo stabdžių aktyvavimo avarijos metu sistema ir „SEAT“ važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistema. Tai naujoji „Leon“ šeima, pasižyminti naujausiomis aukščiausio lygio technologijomis“, – pridūrė jis.

„SEAT“ važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistemos pagrindinė dalis – ant priekinio stiklo įmontuota kamera, kuri identifikuoja eismo juostas žyminčias linijas ir, kontroliuodama automobilio valdymą, neleidžia transporto priemonei išklysti iš eismo juostos. Ši sistema skirta padėti važiuojant greitkeliais didesniu nei 65 km/h greičiu.

„SEAT“ stabdžių aktyvavimo avarijos metu sistema po susidūrimo automatiškai sulėtina transporto priemonę, kad būtų pašalinta likusi kinetinė energija. Jeigu avarijos metu išsiskleidžia saugos oro pagalvė, elektroninė stabilumo kontrolės sistema stabdo transporto priemonę ir automatiškai įjungia avarinius žibintus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų