SEAT Vykdantysis direktorius Luca de Meo metinių pardavimų rezultatus pristatė 2016 metų „Ecuetros SEAT“ susitikime, kurio šūkis šiemet – „Kokybė – Ispanijos industrijos sėkmės faktorius“. Pardavimų šuolis yra rinkos atsigavimo Ispanijoje (77 200 automobilių; +14,3 proc.) ir Italijoje (15 900; +22,1 proc.) rezultatas. Prie pardavimų šuolio svariai prisidėjo penktus metus iš eilės augantis SEAT automobilių populiarumas Vokietijoje (87 800; +3,8 proc.) bei sėkmingi pardavimai Meksikos rinkoje (24 100; +13,2 proc.). Be to, kompanijai pavyko pasiekti geriausius prekinio ženklo istorijoje pardavimų rezultatus tokiose šalyse kaip Šveicarija, Čekija, Danija, Turkija, Izraelis, Tunisas ir Marokas.
SEAT žvaigždės, „Leon“ modelio, pardavimai ūgtelėjo 4,4 proc. (160 900 vnt.) ir jis dar sykį tapo geriausiai parduodamu kompanijos automobiliu. Plojimų šiemet sulaukė ir „Alhambra“, pademonstravusi didžiausią pardavimų augimą (17,2 proc.) ir antrą kartą pasiekusi geriausią pardavimų rezultatą savo istorijoje (27 000 vnt.). „Ibiza“ taip pat padarė didžiulę pažangą. Šio modelio pardavimai išaugo 2,4 proc. (153 600 vnt.).
Dėl „Audi Q3“ modelį užgriuvusios sėkmės gamybos apimtys Martorelio gamykloje, kur gaminami ne tik SEAT, bet ir kai kurie „Audi“ modeliai, išaugo 7,8 proc. (iš viso pagaminti - 477 077 automobiliai). Tai geriausias rezultatas nuo 2001 metų. Gamybos rodikliai šioje Ispanijos gamykloje augo jau šeštus metus iš eilės. Nuo 2009 iki 2015 metų darbo apimtys joje šoktelėjo net 60 proc.
Kalbėdamas apie 2016-uosius metus Luca de Meo paaiškino, kad „šių metų prioritetas bus pirmasis kompanijos istorijoje kompaktinis visureigis“, kuris prekybos atstovybes turėtų pasiekti metų viduryje. Drauge su juo pasaulį išvys dar trys nauji modeliai.
„Visureigis taps trečiuoju kompanijos kertiniu akmeniu, drauge su „Leon“ ir „Ibiza“. Jis leis mums užpildyti tuščią vietą sparčiausiai paskutiniais metais augančiame segmente“, - tikino SEAT vykdantysis direktorius.