Variklis ir važiuoklė buvo pasiskolinti iš „Ibiza Cupra“ modelio. Automobilis turi 132 kW/180 AG TSI variklį, derinamą su DSG dvigubos sankabos transmisija.
„Ibiza“ modelis visuomet buvo SEAT širdis – jaunatviškas, dinamiškas automobilis, pasižymintis emocingu dizainu, praktiškumu ir puikia išliekamąja verte.“ – sakė SEAT S.A. prezidentas Jürgenas Stackmannas.
„Wörthersee renginyje mes švenčiame savo sėkmingiausio modelio – „Ibiza“ – jubiliejų,“ – pridūrė jis.
Nors kėbulas iš esmės yra toks pat kaip „Ibiza“, nuo „pečių“ linijos viskas keičiasi – automobilis visiškai neturi stogo.
Dvivietis automobilis neturi jokios galimybės apsaugoti keleivius nuo lietaus – stogas nėra numatytas ir netgi priekinis stiklas yra labai žemas, „apjuostas“ siaura langų juostele. Nepaisant to, vairuotojas ir keleivis yra apsaugoti nuo vėjo, nes sėdynės yra sumontuotos 80 milimetrų žemiau negu serijiniame modelyje.
„Ibiza Cupster“ įgavo ir visiškai naujas proporcijas – pločio, aukščio ir netgi galios. Vairas aptrauktas specialia oda – švelni anilino oda yra nudažyta be jokio pigmentinio sluoksnio. Dėl to jos struktūra porėta, elastinga ir labai maloni liesti.
„SEAT Design“ specialiai šiam modeliui parinko „New Orange“ spalvą. Tamsiai pilki „double-bubble“ stiliaus sėdynių apmušalai atrodo tarsi salos didelėje oranžinėje jūroje. Modelio interjeras pasiskolintas iš „Ibiza“ lenktyninių modelių „Ibiza Trophy“, kurie pardavinėjami keliose Europos šalyse. Minimalizmas ir juoda „Alcantara“ apdaila, žemos lopšio formos sėdynės leis pasijusti tarsi tikrame lenktyniniame automobilyje.