„Seat“ Ženevoje pristatė naują markę – „Cupra“

Nuo šiol SEAT ir CUPRA – atskiri žodžiai. Ženevos automobilių parodoje šie ženklai eksponuojami vienas šalia kito, tačiau CUPRA nuo šiol debiutuoja Ženevos automobilių parodoje kaip atskira automobilių markė.
„Cupra“ tapo atskiru prekiniu ženklu
„Cupra“ tapo atskiru prekiniu ženklu / Gamintojo nuotr.

Kaip teigia ambicingieji ispanai, šios dvi sąvokos atskirtos, arba CUPRA kaip nauja markė buvo sukurta tam, kad būtų galima patraukti naujų pirkėjų dėmesį ir širdis. Pirkėjų, kurie yra tikrieji automobilių entuziastai ir ieško naujos sportiško automobilio interpretacijos.

CUPRA – tiems, kurie nori 300 AG

CUPRA turėtų patraukti pirkėjų, kurie nenori žengti į prabangių automobilių segmentą širdis, tačiau dairosi ko nors neįprasto, įdomaus ir ypatingo.

Naujoji automobilių markė visuomenei pristatoma su dviem naujais modeliais, kurie traukia Ženevos automobilių parodos lankytojų dėmesį. Visų pirma tai ekologiškas, bet tuo pat metu ir itin greitas bei galingas lenktynių trasoms skirtas CUPRA e-Racer, varomas elektros variklių. Tai sportinis automobilis, kuris išvysto net 300 kW galią.

Tai rodo, kad CUPRA automobiliai ir toliau dalyvaus lenktynėse ir pratęs šlovingą „SEAT Sport“ padalinio tradiciją.

Kitas automobilis – tai CUPRA Ateca. Itin populiarios klasės – kompaktinių padidinto pravažumo automobilių atstovas „Ateca“ yra iškovojęs ir Lietuvos metų automobilio titulą, o nuo šiol turės ir itin galingą savo antrininką su CUPRA ženklu.

Pirmas automobilių gamintojas pasaulyje, integravęs „Shazam“ programėlę

SEAT Ženevoje nustebins melomanus. Ispanijos kompanija paskelbė, kad į savo automobilius nuo šiol integruos itin populiarią muzikos atpažinimo programėlę „Shazam“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis