Siekiant, kad Programos finansavimo lėšos būtų naudojamos tik viešajam interesui tenkinti, įstatymo projektu siūloma patikslinti, kokie vietinės reikšmės keliai gali būti finansuojami Programos finansavimo lėšomis.
„Programoje buvo įrašyti visi keliai, o dalis kelių yra privatūs, kai kurie priklauso įmonėms. Siekiant tos dviprasmybės, kad privatiems keliams valstybės lėšos nebūtų naudojamos, įvedame patikslinimą, kad tai turi būti tik valstybės viešajam interesui tenkinti naudojamos valstybės lėšos“, – pristatydamas projektą sakė susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
Teikiamomis pataisomis numatoma, kad uždarųjų akcinių bendrovių ar akcinių bendrovių (nesvarbu, ar jų akcininkas yra privatus asmuo, ar valstybė) valdomi vietinės reikmės keliai negalėtų būti finansuojami Programos finansavimo lėšomis. Valstybės įmonių ar savivaldybių įmonių valdomi vietinės reikšmės keliai galėtų būti finansuojami Programos finansavimo lėšomis.
Projektu taip pat siūloma, kad Programos finansavimo lėšos galėtų būti naudojamos ir išlaidoms už skirtą žemę, nukeliamus ar (ir) griaunamus pastatus ir kitus statinius, želdinius ir kitas naudmenas, tiesiant, rekonstruojant, taisant (remontuojant), prižiūrint kelius, apmokėti, aplinkos apsaugos reikmėms, žemės rekultivavimo darbams vykdyti tiesiant ir taisant (remontuojant) kelius; stovėjimo aikštelėms, skirtoms motorinei transporto priemonei arba dviračiui palikti, kad būtų galima tęsti kelionę viešuoju transportu, įrengti, jeigu už naudojimąsi jomis neimamas atlygis.
Projektui po pateikimo pritarė 73, prieš balsavo vienas Seimo narys, susilaikiusių nebuvo. Pagrindiniu šio klausimo svarstyme paskirtas Biudžeto ir finansų komitetas. Projektą Seimo posėdyje siūloma svarstyti pavasario sesijoje.