Žiūrint į šį automobilį nenoromis išspūsta žodis „kosmosas“. Pasirodo, kad „Citroen“ dizaineriai to ir siekė. Gamintojo teigimu, automobilis kuriamas siekiant, kad tiek interjeras, tiek eksterjeras atrodytų futuristiškai.
Kėbulo formos automobilio priekyje atrodo tarsi pasiskolintos iš „Audi“, o automobilio galinė dalis panaši į „Alfa Romeo Brera“. „Divine DS“ vairuotojui matomumą užtikrins lazeriniai žibintai.
Automobilio ilgis sieks 4,21 metro, plotis – 1,98 metro. „Divine“ bus trumpesnis ir platesnis už kitą DS šeimos narį „Citroen DS4“. Beje, vairuotojas sėdės kiek žemiau nei kituose „Citroen“ modeliuose, tai suteiks sportiškumo jausmą.
Automobilio vidus spinduoliuoja inovacijomis ir atrodo tarsi erdvėlaivio salonas. Beje, vidaus dizainą pirkėjas galės kurti pats ir nebūtinai rinktis iš gamintojo pasiūlytos gamos. Jūsų noras išpuošti automobilio vidų „Swarovski“ kristalais ar kitais blizgučiais dabar įmanomas be jokių suvaržymų.
Pereikime prie įdomiausios dalies. Pakėlus automobilio variklio gaubtą atsiveria puikus vaizdas į 1,6 litro darbo tūrio THP variklį. Nedidukas aregatas be didesnių problemų sugeneruoja 270 arklio galių. Tiesa, variklis nėra naujiena. Tai jėgainė, kurią konceptiniam modeliui paskolino „Peugeot RCZ R“ gamintojai. Motoras iki 100 km/h konceptinį modelį išjudina per 5,9 sek. ir pasiekia elektronikos ribojamą 250 km/h greitiį.
„Divine DS“ kol kas neturi „palaiminimo iš viršaus“, tačiau jei taip atsitiktų ir jis taptų serijiniu modeliu, „Divine DS“ taptų gana rimtu oponentu pirmosios serijos BMW ir A klasės „Mercedes“ modeliams. Kaina turėtų siekti 110 tūkstančių litų. Žinoma, jei saloną komplektuosite su „Swarovski“ ir kitomis grožybėmis, suma tikrai šoktelės.
Prieš Paryžiaus automobilių parodą šį „Divine DS“ gyvai jau buvo galima išvysti kitoje parodoje, vykusioje rungsėjo pradžioje. DS šeimos narys debiutavo „Chantilly Concours d`Elegance“ parodoje.