Johnas Buffumas, laimėjęs daugybę ralių Šiaurės Amerikoje, bandydamas itin retą „Audi Sport Quattro“ nesugebėjo apsieiti be pasekmių. Visa tai įvyko šį kultinį ralio trasoms suprojektuotą automobilį lyginant su naujuoju RS5.
Amerikietis per savo karjerą yra vairavęs daugybę raliui ruoštų automobilių, tarp kurių buvo ir populiarūs „Ford Escort“, užmiršti „Talbot Sunbeam-Lotus“ bei „Triumph TR-7“ ir TR-8.
Vargšas „Quattro“ buvo apautas asfaltui skirtomis „Michelin“ „semi-slick“ tipo padangomis. Retą bei brangų automobilį į griovį nuvairavęs Johnas tikino, kad jis visai pamiršo apie žvyro greičio ruožams netinkančias padangas. Tikriausiai išskirtinė „Audi“ aura bei entuziastiškas automobilio valdymas užgožė visus amerikiečio saugumo jausmus – vyrukas tiesiog įsijautė, pasunkėjo dešinioji koja, o toliau jau viskas „gavosi“ savaime.
Buffumas 9-ajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje yra vairavęs ir bene patį egzotiškiausią ralio automobilį istorijoje – B grupės „Quattro“.
„Yra du būdai važiuoti greitai“, – aiškina jis. „Pirmasis – pradėti važiuoti lėtai ir pakopa po pakopos didinti tempą, kol šis pasieks ekstremumą.“
„Antrasis būdas – gerokai pavojingesnis. Reikia pradėti važiuoti 110 procentų pajėgumu, o po kiekvienos klaidos šiek tiek sumažinti tempą, kol šis pasieks maždaug 90 proc.“
Akivaizdu, kad ralio meistras bandydamas šį automobilį pasirinko antrąjį kelią. Nuotraukoje matoma vairuotojo reakcija kalba pati už save. Jausmas sudaužyti vieną iš geidžiamiausių kolekcinių eksponatų tikriausiai ne koks. Juk tai ne eilinė „bulka“ ar trečias „Golf“ – dėl tokios klaidos galima užsitraukti viso pasaulio „Audi“ mėgėjų nemalonę.
roadandtrack.com nuotr./„Audi Sport Quattro“ |