Senų „Opel“ gerbėjai kviečia įrodyti, kad ne visi šio ženklo modeliai dienas baigė laužynuose

Jei vis dar laikote garaže senelio išpuoselėtą beveik sportinę „Opel Asconą“ arba turite restauruotą tarpukario „Opel“ gamyklos pasididžiavimą „Opel Olympia“, vadinasi, turite puikią progą nuo jų nupūsti dulkes, pripūsti padangas ir parodyti, kad dar ne visi Lietuvoje važinėję „Opel“ automobiliai baigė savo dienas automobilių laužyne.
Senų „Opel“ gerbėjai rengia bendraminčių susitikimą
Senų „Opel“ gerbėjai rengia bendraminčių susitikimą / Organizatorių nuotr.

Prieš trejus metus „senų opelistų“ grupelei įkūrus „Facebook“ grupę „Opel Retro Lithuania“ kilo mintis, kad reikėtų susitikimo. Birželį vyksiančio renginio organizatoriai šiandien juokauja, kad idėjai įgyvendinti prireikė „tik“ trijų metų.

Į Vilniuje, „Opel“ atstovybėje UAB „Rasmitas“, birželio 16-ąją, vidurdienį, vyksiantį susitikimą kviečiami modelių, pagamintų iki 1993 m., savininkai. Renginio organizatoriai sako, kad tai pirmas tokio tipo susitikimas Lietuvoje, tačiau laukiama svečių ir iš užsienio šalių.

Susitikimo metu, žada organizatoriai, bus galima pamatyti legendinius „Ascona“ ir „Kadett“ modelius, visų turėtą „Opel Rekord“, kažkada buvusius svajone „Monza“ ir „Senator“. Taip pat ir mažiau žinomus modelius, tokius kaip „Commodore“. Drauge, priduria organizatoriai, tikimasi, kad pasirodys ir tokių modelių, kaip „Opel Calibra“ ar „Opel Astra F GSI“ savininkai.

Susitikime renginio dalyviai bus apdovanoti trijose skirtingose kategorijose. Bus išrinktas seniausias parodos automobilis, geriausiai išlaikytas arba restauruotas automobilis ir įdomiausias, labiausiai modifikuotas automobilis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis