Ne pačius geriausius laikus išgyventų ir „Fiat“, jei ne bendradarbiavimas su „Chrysler“, kurie kol kas tempia šią sąjungą. Tačiau „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne ragina automobilių gamintojus jungtis, jeigu norima išvengti didesnių finansinių nemalonumų. Ir dar viena priežastis, kodėl italas nori tokios sąjungos, tai kova prieš „Volkswagen“. Šiuo metu šis koncernas užima 24,8 proc. Europos naujų automobilių rinkos. Jeigu „Fiat“ susijungtų su „PSA Peugeot-Citroen“ ir „Opel“, tuomet jie rinkoje užimtų 25 proc.
Tačiau yra daug kliūčių, kurios trukdo tokiam susijungimui. Visų pirma, dar 2009 metais „Fiat“ ir „General Motors“ norėjo susijungti, tačiau tuomet tai neįvyko. Todėl bendravimas tarp šių gamintojų šiuo metu kiek komplikuotas. Prancūzai taip pat nenori jungtis su italais, nes tuomet reikėtų dalintis savo technologijomis. Juo labiau kad gavus valstybės paramą, ją taip pat reikėtų dalintis su italais.
Nors Sergio Marchionne siekia sukurti didelį koncerną, tačiau panašu, kad tokios galimybės atrodo vis mažesnės. Noras konkuruoti su „Volkswagen“ taip pat nėra lengvas iššūkis. Juo labiau, jeigu ir pavyktų sujungti kelis gamintojus į vieną milžinišką koncerną, tai dar negarantuoja sėkmės. Visi gamintojai, su kuriais nori jungtis Marchionne, šiuo metu gilioje finansinėje duobėje. Keli ligoti negali vaidinti vieno sveiko...