Portalas „LiveCars“ skelbia šešių modelių pavadinimus: „Citroen C4“, „Ford Edge“, „Honda Civic“, „Opel Astra“, „Opel Mokka“, „Chevrolet Cruze“.
Sąrašas sudarytas iš automobilių modelių, kurių importuotojai nusprendė daugiau niekada nebeįvežti į didelę Rusijos rinką prasidėjus krizei ir beviltiškai nuvertėjus Rusijos rubliui. Prekiauti šiais modeliais tiesiog neapsimoka. Kitų modelių pardavimai Rusijoje mažės palaipsniui, atsižvelgiant į ekonominę situaciją.
Pavojaus signalai skamba jau seniai
Dar 2015 m. rudenį „General Motors“ atstovybė paskelbė, kad „Opel“ ir „Chevrolet“ prekiniai ženklai traukiasi iš Rusijos rinkos.
Įvairiuose šalies regionuose esančiuose sandėliuose liko tik 6 tūkst. šio koncerno automobilių. Juos tikimasi išparduoti per mėnesį. Anksčiau GM planavo baigti prekybą automobiliais iki 2016 m. sausio 1 d. Serviso paslaugos bus teikiamos ir toliau.
Traukiasi ir japonai, išparduodami likučiai
Rusijos žiniasklaida taip pat skelbia, kad ir „Honda“ nutraukia automobilių, motociklų bei pagalbinės technikos tiekimą.
Vėliau kompanijos vadovybė patikslino, kad iš Rusijos traukiasi „Honda“ ir „Acura“. 2016 m. pradžioje planuojama gerokai sumažinti darbuotojų skaičių gamintojo atstovybėse, dilerių skaičius taip pat pradės mažėti. Tačiau jiems paliekama teisė įvežti automobilius iš kitų šalių. 2016 m. planuojama parduoti 1000 nuo praėjusių metų likusių automobilių.
Pardavimai per metus smuko 78 proc.
Praėję metai „Honda“ ir „Acura“ Rusijoje buvo itin nesėkmingi – pardavimai per metus smuko 78 proc.: nuo 12 424 iki 2 742 vienetų. Šiuo metu Rusijoje prekiaujama tik krosoveriais CR-V, Сrosstour ir Pilot likučiais.
Beje, keli Kinijos automobilių gamintojai taip pat uždaro savo atstovybes Rusijoje.