Sekmadienį, rugsėjo 21-ąją, ten pat įvyks ir konkurso finalas, kuriame varžysis po penkis atrankiniuose etapuose sėkmingiausiai pasirodžiusius pretendentus į karaliaus karūną ir po vieną geriausių rezultatų pasiekusią moterį iš kiekvieno etapo, jei daugiau dailiosios lyties atstovių nepateks į geriausiųjų penketukus.
Tad šiemet pirmą kartą renginio istorijoje geriausias Lietuvos vairuotojas paaiškės Kaune, kur jį sveikins ne tik konkurso organizatoriai, bet ir „Žalgirio“ arenoje vyksiančios parodos „Kauno automobilių dienos“ lankytojai, turėsiantys gerą progą iškart nušauti du zuikius – apžiūrėti rūpimą parodą ir išmėginti jėgas finalo išvakarėse vyksiančiame paskutiniajame atrankos etape, į kurį registracija dar vyksta.
Jau praėjusieji registracijos formalumus ir poryt pirmieji pradėsiantys kovą dėl teisės vadintis geriausiuoju, renginio organizatorių teiraujasi, kaip geriau pasiruošti konkursui, kokių klausimų jame galima tikėtis.
„Jei žinotum kuriuos skaičius užbraukti, nesunku būtų laimėti milijoną“ – sako šio projekto koordinatorius, jau tryliktąjį konkursą paeiliui rengiančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius. – Tačiau baimintis nėra ko, nes atsakymus į teorinės dalies klausimus privalo žinoti kiekvienas, baigęs vairuotojų rengimo kursus ir įgijęs pažymėjimą. O ir praktinė vairavimo rungtis nereikalauja jokių išskirtinių sugebėjimų“.
Visi pretendentai į geriausiojo titulą privalės atsakyti į vienodą kiekį klausimų, kurių kiekvienas turės po 5 atsakymų variantus – vieną iš jų teisingą. Pasak V.Valiukevičiaus, didžiausias dėmesys skirtas eismo taisyklių žinojimui, saugumo kelyje, saugus vairavimo, pėsčiųjų, dviratininkų elgesio kelyje traktuotei. Keli kausimai neišvengiamai bus ir apie techniką, automobilių istoriją bei automobilių sportą.
„Norint laimėti ar bent jau gerai pasirodyti nereikia būti visų galų meistru, nes dar nebuvo atvejo, kad ir nugalėtojas nepadarytų klaidų, – sako ne viename geriausiojo vairuotojo konkurse jėgas išmėginęs žinomas šalies sportininkas, 1000 km ir kitų lenktynių dalyvis Darius Baltramiejūnas. – Tačiau renginio orbitą apimančioje tematikoje gaudytis būtina. Ir mažiau jaudintis laukiant sėkmės, kuri neišvengiamai lydės, nes jau pats dalyvavimas konkurse priverčia atnaujinti ir teorines žinias, ir praktinius įgūdžius“.
Patyręs sportininkas pataria atkreipti dėmesį ir į tuos, kas rengia konkursą.
„Organizuoti renginį Lietuvos žurnalistų autoklubui padeda Susisiekimo ministerija, „Altas“, „Toyota“, „Regitra“ ir kiti, todėl visai logiška būtų tikėtis vieno-kito klausimo apie šių organizacijų veiklą, tiesiogiai susijusią su eismo organizavimu ir saugumo šalies keliuose užtikrinimu“, – teigia D.Baltramiejūnas.
Jo kolega, vienas geriausių automobilių slalomo meistrų Vincas Gerdžiūnas, irgi dalyvavęs ne vienose geriausiojo vairuotojo paieškose, tvirtina, jog didžiausia renginio sėkmė yra ta, kad tvirtas šaknis šalyje įleidęs konkursas priverčia vairuotojus ne tik pasitempti, bet ir jam pasibaigus mandagiau, kolegiškiau elgtis keliuose ir miestų gatvėse.