Kol kas naujasis „Opel Corsa“ siūlomas su benzininiais ir dyzeliniais varikliais, išvystančiais nuo 55 iki 96 kilovatų galingumą. Varikliai gali būti komplektuojami su mechaninėmis arba automatinėmis pavarų dėžėmis. Beje, šios automatinės pavarų dėžės į šio segmento „Opel“ automobilius montuojamos pirmą kartą.
Vos keturių metrų ilgio miesto mažylis „Corsa“ pasižymi ekonomiškumu. Gamintojas deklaruoja, kad priklausomai nuo pasirinkto variklio mišrios degalų sąnaudos gali siekti nuo 3,2 litro degalų.
Naujoji „Corsa“ prekybos salonuose pasirodys šių metų birželį. Iki to laiko dienos šviesą taip pat išvys ir naujasis elektra varomas „Corsa-E“, apie kurį gamintojai kol kas šneka tik puse lūpų ir visų detalių neatskleidžia. Tikėtina, kad šiam modeliui prieš pristatymą „Opel“ taip pat surengs bandomąjį važiavimą.
Siekdamas išlaikyti tvirtas pozicijas mažų automobilių rinkoje „Opel“ jau bazinės komplektacijos „Corsa“ aprūpino gausia įranga. Jame įdiegta įspėjimo apie susidūrimą sistema su automatinio stabdymo funkcija. Taip pat sumontuota ir pėsčiųjų atpažinimo sistema. Tiek benzinu, tiek dyzelinu, o vėliau ir elektra varomi „Corsa“ bus siūlomi trijų komplektavimo lygių – „City“, „Comfort“ ir „GS Line“.
Verta paminėti, kad „Opel“ pirmą kartą mažųjų automobilių segmente pasiūlė „IntelliLUX LED Matrix Light“ žibintų sistemą. Iki šiol ši sistema buvo diegiama tik aukštesnės klasės „Opel“ modeliuose.
Nors tiek benzinu, tiek dyzelinu varomas ir mūsų Rygoje bandytas modelis ypatinga galia nespinduliuoja, ir variklio jėga jaučiama tik labai trumpame sūkių diapazone, gyvumo automobiliui suteikia nedidelis jo svoris. Juk seniai aišku, kad greičiausias būdas pagreitinti automobilį yra jo svorio sumažinimas.
Taigi, lengviausias „Corsa“ svers 980 kg, o tai jau geras ženklas norint išlaikyti dinamiką net ir naudojant mažesnio galingumo jėgaines. Lyginant su ankstesnės kartos „Corsa“, gamintojas rado kur galima sutaupyti net 108 kg svorio. Kaip teigia gamintojas, „Corsa“ svorio numetė nuo bendros kėbulo konstrukcijos, šiek tiek svorio sutaupė naujasis trijų cilindrų variklis, pakeitęs praėjusios kartos keturis cilindrus turėjusį agregatą.
Nors automobilio salone vietos tikrai nėra per daugiausiai, tačiau to būtų naivu tikėtis kalbant apie paties mažiausio segmento automobilį. Vikrus, nedidelis, ekonomiškas. Ko daugiau reikia kasdieniam keturduriui automobiliui, skirtam miestui?
Ne veltui naujasis „Corsa“ modelis jau sulaukė ir tarptautinio pripažinimo. Frankfurto automobilių parodoje debiutavęs naujasis „Corsa“ laimėjo „Company Car Of The Year“ nominaciją, kurią jam lėmė žurnalo „Autobild“ skaitytojų balsai. Taip pat „Corsa“ tapo nugalėtoju ir „Autobest“ rinkimuose, kur iškovojo pergalę „Best Buy Cars Of Europe“ nominacijoje.
„Opel“ paskelbė ir kainas, kiek pirkėjai turės atseikėti už naująjį „Corsa“. Pigiausia versija su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže ir benzinu varomu 55 kw varikliu kainuos 12 990 eurų. Maksimalios komplektacijos „Corsa“ su automatine pavarų dėže ir dyzeliniu 96 kw varikliu įkainota 19 990 eurų Baltijos šalyse.