Naujai statomas pėsčiųjų viadukas bus keliamas virš važiuojamosios dalies, todėl dėl saugumo reikalavimų nurodytu laiku eismo dalyviai kelio atkarpa negalės naudotis.
„Eismas 18,34 kilometre bus stabdomas maždaug pusvalandžiui. Tokį laiką darbams atlikti pasirinkome išanalizavę vidutinio transporto priemonių skaičiaus šiame kelyje duomenis“, – sakė Kęstutis Stankus, darbus vykdančios didžiausios transporto infrastruktūros bendrovės Baltijos šalyse „Kauno tiltai“ Statybų darbų vadovas.
„Kaip tik šiuo paros metu transporto priemonių skaičius kelio atkarpoje yra bene mažiausias, todėl didelio kruopštumo bei atsargumo reikalaujantys darbai bus atliekami taip, kad kuo mažiau trikdytų keliaujančiųjų planus“, – pridūrė K. Stankus.
Naujo 60,3 metro ilgio ir 3,5 metro pločio pėsčiųjų viaduko statyba yra „Via Baltica“ rekonstrukcijos projekto, vykdomo nuo praėjusių metų rugsėjo, dalis. Visą šio kelio ruožo atnaujinimo projektą AB „Kauno tiltai“ yra įsipareigoję užbaigti iki šių metų vasaros.
„Via Baltica“ rekonstrukcijos projektas laikomas vienu svarbiausių Lietuvos transporto infrastruktūros modernizavimo projektų. Kiekvienais metais vien krovininio transporto srautai kelyje padidėja apie 5 procentus. Užbaigus rekonstrukcijos ir plėtros darbus, Kauno rajone esantys „Via Baltica“ intensyvaus eismo kelio ruožai atitiks automagistralei keliamus reikalavimus.
AB „Kauno tiltai“ šiuo metu yra įvykdžiusi jau beveik pusę visų numatytų projekto darbų. Atvirą konkursą laimėjusi bendrovė įsipareigojo per 9 mėnesius atkarpoje rekonstruoti vieno lygio sankryžas, pastatyti pėsčiųjų viadukus Stanaičiuose ir Juragiuose, viaduką virš geležinkelio Mauručiuose ir tunelinį viaduką. AB „Kauno tiltai“ taip pat įrengs triukšmą slopinančias sieneles, kelio apšvietimą Stanaičių ir Juragių gyvenvietėse, jungiamuosius kelius, pėsčiųjų ir dviratininkų taką, rekonstruos inžinerinius tinklus. Rekonstrukcijos darbai atliekami kelio Kaunas-Marijampolė 17,34–23,40 km ir 21,84–23,40 km ruožuose.