Rekordo buvo siekiama pagal FIA nustatytas serijinių automobilių klasifikacijos taisykles, atitinkančias 1600 – 2000 kubinių centimetrų dyzelinių variklių techninius reikalavimus.
„Opel“ ir jos seserinės kompanijos „Vauxhall” bandymų komanda siekė dvylikos pasaulio ir šešių Didžiosios Britanijos nacionalinių greičio ištvermės rekordų. 24 val. sprinte buvo naudojami privalomi atributai: saugos rėmais sutvirtinta kabina, „Corbeau“ lenktyninės sėdynės, „Luke“ saugos diržai, o visos kėbulo dalys patikimai pritvirtintos prižiūrint automobilių sporto specialistų prieš bandymus.
„Opel“ ir „Vauxhall“ dar vis laukia FIA patvirtinimo, jog rekordas buvo pasiektas.
Du „Astra CDTI” modeliai didelio greičio trasos žiede, Milbruke, startavo spalio 5 d., 16 val. Automobilius pasikeisdami vairavo devyni žurnalistai ir trys „Opel“ bei „Vauxhall” specialistai. Volkeris Strycekis, buvęs lenktynininkas ir „Opel“ sportinių automobilių padalinio direktorius tapo komandos kapitonu.
Buvęs kėbulinių automobilių lenktynių ekspertas džiaugėsi 24 val. trukusio rekordų siekimo rezultatu: „Abu „Astra“ modeliai važiavo visu greičiu. Automobilių efektyvumas ir našumas leido pasiekti 24 val. maratoną. Be to, varikliams neteko papildyti alyvos.“