„Siemens“ stovėjimo vietų stebėjimo sistema šiuo metu jau yra testuojama Miunchene (Vokietijoje). Pasak gamintojų, įdiegus jutiklius, miestuose pavyktų ne tik sutrumpinti vidutinį paieškos laiką, bet ir sumažinti CO2 kiekį.
Sistemą sudaro radiolokaciniai jutikliai, nuolat stebintys aplink esančią teritoriją: joje stovinčias transporto priemones, jų dydį ir padėtį. Duomenys mobiliuoju radijo ryšiu yra perduodami valdymo centrui, o šis jutiklių tinklo duomenis perduoda navigacijos programėlių operatoriams. Vairuotojai, nustatę savo buvimo vietą mobiliajame įrenginyje, gali gauti jutiklių surinktą informaciją apie stovėjimo aikšteles ir išsyk sužinoti, ar šalia yra laisvų vietų automobiliui.
Kumščio dydžio jutikliai yra lengvai tvirtinami prie gatvės žibintų ar pastatų sienų, todėl papildoma įranga jiems nereikalinga. Jutiklius užtenka prisukti prie žibinto stulpo arba įmontuoti pačiame žibinto korpuse. Radiolokaciniai jutikliai veikia ir esant prastoms šviesos bei oro sąlygoms, todėl jie patikimesni nei optiniai jutikliai.
Naujosios „Siemens“ sistemos programinė įranga gali planuoti stovėjimo aikštelių užimtumą ir iš anksto apie tai perspėti eismo dalyvius. Pavyzdžiui, jei stovėjimo aikštelėje tam tikru paros ar savaitės metu situacija pasikartoja (padidėja jos užimtumas, nelieka laisvų vietų, kt.), sistema vairuotojus automatiškai nukreipia į mažiau užimtas stovėjimo aikšteles. Taip taupomas vairuotojų laikas ir kantrybė, nes nebereikia aklai ieškoti, kur pastatyti transporto priemonę.
„Siemens“ sukurta sekimo sistema gali būti pritaikoma įvairiose vietose: šaligatviuose, prie dviračių takų, privačiame kieme, be to, ji gali būti papildyta įvairiomis funkcijomis. Pavyzdžiui, jei pašalinis asmuo automobilį pasistato privačioje stovėjimo aikštelėje, apie tai sistema nedelsiant informuoja stovėjimo aikštelės priežiūrėtoją. Jutikliai taip pat fiksuoja automobilius, pastatytus neleistinoje vietoje ir trukdančius eismui ar užkertančius kelią įvažiavimui į kiemą.