Dalyviai – iš visos Lietuvos
Konkursas „Geriausias jaunasis automechanikas 2015“ – jau antrasis toks renginys, virstantis tradiciniu. Tai galimybė profesinių mokyklų mokiniams pademonstruoti savo žinias. Konkurso organizatorius ir generalinis rėmėjas – lengvųjų ir krovininių automobilių dalių distributorius UAB „Inter Cars Lietuva“.
Šiemet renginyje dalyvavo visos Lietuvoje pagal automechaniko programą mokinius rengiančios profesinės mokyklos. Konkursas skatina motyvaciją mokytis, gilinti žinias ir domėtis naujovėmis.
Tai puiki galimybė profesinių mokyklų bendruomenei pasidalinti mintimis ir idėjomis, skatinti mokytojų kvalifikacijos kėlimą. Meistriškumo konkursas formuoja modernų požiūrį į mechaniko specialybę, gerina jos įvaizdį visuomenėje ir motyvuoja mokinius siekti įgyti aukštą kvalifikacijos lygį.
Automechaniko profesija – įtraukia
Profesinio mokymo ir orientavimo skyriaus vedėjas M.Griškevičius pasidžiaugė darbdavių įsitraukimu į profesinį mokymą, automechanikos specialistų kvalifikacijos augimu, kurį skatina tokie konkursai.
Renginyje apsilankęs V.Žala atskleidė paprastiems žiūrovams nematomą pusę – mechanikų darbo svarbą. Ralio automobiliui paruošti reikalingos aukščiausio lygio teorinės ir praktinės žinios bei įgūdžiai.
Augantis populiarumas
Praėjusiais metais startavęs konkursas sulaukė didelio susidomėjimo. Pastebima tendencija, kad susidomėjimas automechaniko specialybe kasmet auga, kartu didėja ir mokinių motyvacija, o geriausius jų darbdaviai tiesiog graibstyte graibsto.
Tai patvirtina ir faktas, kad į šią tradiciškai vyrišką sritį jau veržiasi merginos. Šiemet konkurse jėgas išmėgino automechaniko profesiją pasirinkusi Gabrielė Riaubaitė, merginai pavyko puikiai pasirodyti.
„Mūsų įmonė ne tik prekiauja dalimis, bet ir dalyvauja įvairiuose auto bei moto srities projektuose, o šis konkursas yra vienas iš jų, kurio pagalba siekiame skatinti visų Lietuvos profesinių mokyklų bendradarbiavimą ruošiant specialistus ir keliant jų kvalifikaciją,“ – teigia „Inter Cars Lietuva“ direktorius Arturas Ilkevičius.
Šiemet prie konkurso taip pat prisidėjo ir gamintojai „Bosh“, „Continental“, „Ferodo“, „Mann-filter“, „TRW“, prekiniai ženklai „Luk“, „Ina“ bei „FAG“.