Iš tikrųjų, didesnė elektromobilių dalis ten būtų buvęs neįtikėtinas siurprizas, nes „Škoda Enyaq iV“ gaminamas tik nuo lapkričio. Tai – kol kas vienintelis ne Vokietijoje gaminamas MEB platformos automobilis. Planuojama, kad Čekijoje per dieną vėliau bus pagaminama po 250-300 „Enyaq iV“ visureigių, bet kol kas tokia gamybos sparta nėra pasiekta.
Tai kokie „Škoda“ visureigiai buvo populiariausi toje dviejų milijonų istorijoje?
„Yeti“ – 684,5 tūkst.,
„Kodiaq“ – 593,6 tūkst.,
„Karoq“ – 454,8 tūkst.,
„Kamiq“ – 266 tūkst.,
„Enyaq iV“ – 1,1 tūkst.
Taip, „Škoda Enyaq iV“ gatvėse kol kas nėra daug. Tačiau jų tikrai daugės, nes 40 proc. „Škoda“ pardavimų jau yra visureigiai/krosoveriai. „Enyaq iV“ taip pat turėtų su laiku būti pakankamai populiarus elektromobilis.
„Škoda Enyaq iV“, kuris yra tikras „Volkswagen ID.4“ brolis-dvynys, Europoje kainuoja nuo 33-35 tūkstančių eurų. 55-82 kWh baterijos leidžia automobiliui įveikti 340-500 km (WLTP). Kaip visada, viskas priklauso nuo pasirinktos versijos. 77 kWh baterija perstumia „Enyaq iV“ kainą per 40 tūkstančių eurų ribą ar, priklausomai nuo komplektacijos, priartina ją prie 50 tūkstančių. „Enyaq iV“ nėra didelis automobilis – jo ilgis siekia tik 4,65 metrus. Tačiau viduje vidutinei šeimai vietos neturėtų pritrūkti.
Aišku, „Škoda“ ateityje tikrai yra ir didesnių elektrinių visureigių, tik jų reikės palaukti. Jie taip pat bus kuriami ant bendrų „Volkswagen“ platformų, todėl pamatę naują elektrinį VW netrukus pamatysite ir „Škoda“ versiją.