Per pastaruosius kelerius metus automobilių gamintojas pristatė įvairių elektrinių transporto priemonių koncepcijų, tačiau „CITIGOe iV“ yra pirmasis elektrinis automobilis, pažymėtas būtent „Škoda“ prekės ženklu.
Per „CITIGOe iV“ pristatymą, „Škoda“ pasidalino pirmosiomis elektromobilio techninėmis specifikacijomis:
„Kaip pirmasis Škoda pagamintas elektromobilis, CITIGOe iV bus keturvietis miesto automobilis su 61 kW galios varikliu. Tai reiškia, kad mūsų elektromobilis ne tik maitinamas vien tik baterijomis, bet ir nesukuria jokių teršalų emisijų. 36,8 kWh ličio jonų baterijų sistema leidžia nuvažiuoti iki 265 km (WLTP cikle) – o tai reiškia, kad CITIGOe iV yra puikus pasirinkimas šiuolaikiniuose miestuose.“
265 km „WLTP“ cikle realybėje turėtų reikšti, kad pilnai įkrautas „CITIGOe iV“ galės nuvažiuoti 200 km., kas taip pat yra visai geras rezultatas.
Kalbant apie „Škoda CITIGOe iV“ dizainą, tai yra gana standartinis miesto automobilis su 4 durimis.
Tai yra pirmasis elektrinis ir tuo pačiu pats mažiausias „Škoda“ automobilis: 3,59 metrai ilgio ir 1,65 metro pločio.
Bagažinės talpa siekia 250 l, kurią, nulenkus galines sėdynes, galima padidinti iki 923 l. Štai keletas gamintojo paviešintų „Škoda CITIGOe iV“ nuotraukų.
Gamintojas oficialiai dar nepranešė kokios bus šio elektromobilio kainos, bet patvirtino, jog kaina „bus gerokai mažesnė nei 20 000 eurų“ ir siekiama „Škoda CITIGOe iV“ padaryti maksimaliai prieinamą elektromobilį.
„Škoda“ patvirtino, kad šių metų antroje pusėje pradės masinę „Škoda CITIGOe iV“ gamybą, bet kol kas neaišku kokios bus tikslios apimtys.
Bendrai „Škoda“ siekia iki 2025-ųjų metų išplėsti savo elektromobilių asortimentą ir pasiūlyti penkis grynai elektrinius automobilius. Jie prisidės prie „VW Group“ planų iki 2025-ųjų iš viso pristatyti 30 skirtingų elektromobilių modelių ir iš viso pagaminti 2-3 milijonus vien tik elektra varomų automobilių.