Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Škoda Fabia“ atsikratė nekalto automobilio išvaizdos

Paryžiaus automobilių parodoje gamintojas siekė parodyti, kaip „Škoda“ sugeba suderinti tradicinį šiai markei funkcionalumą su ekspresyvesniu, emocingesniu dizainu, kuriame dominuoja aštresnės linijos.
Naujoji „Škoda Fabia“ Paryžiaus automobilių parodoje
Naujoji „Škoda Fabia“ Paryžiaus automobilių parodoje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Ši nauja dizaino kryptis – tai naujas markės vystymosi etapas ir naujoji „Fabia“ tampa pirmuoju modeliu, kuriame įkūnyta naujoji „dizaino kalba“. Būtent dėl to naujoji „Fabia“, lyginant su ankstesniu modeliu, atrodo gerokai išraiškingesnė, dinamiškesnė ir net sportiškesnė. 

Pastaraisiais metais „Škoda“ pelnė gamintojo, kuris gamina ypač funkcionalius ir erdvius automobilius, reputaciją. Tačiau iš pirkėjų reakcijos buvo jaučiama, kad būtent dabar atėjo laikas, kai reikia funkcionalumą papildyti išraiškingesniu, emocingesniu dizainu.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujoji „Škoda Fabia“ Paryžiaus automobilių parodoje
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujoji „Škoda Fabia“ Paryžiaus automobilių parodoje

Naujoji „Fabia“ turi visus fundamentalius markės bruožus ir yra erdvesnė, praktiškesnė, taupesnė ir inovatyvesnė nei iki šiol. Kartu su dinamiškesniu dizainu pavyko padidinti erdvę keliose svarbiausiose vietose. Padidėjo bagažinė, kuri dabar yra didžiausia iš visų šios klasės automobilių, salono erdvė padidėjo tiek į ilgį, tiek į plotį. Be to, siūloma net dešimt naujų „Simply Clever“ sprendimų, tokių kaip „MirrorLink“ technologija, leisianti susieti išmanųjį telefoną su automobiliu.

Naujosios „Fabia“ varikliai tapo iki 17 proc. taupesni, automobilis turi visą eilę inovatyvių pagalbinių sistemų, kurios iki šiol buvo naudojamos tik aukštesnių klasių modeliuose.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujoji „Škoda Fabia“ Paryžiaus automobilių parodoje
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Naujoji „Škoda Fabia“ Paryžiaus automobilių parodoje

Lyginant su prieš tai buvusiu modeliu, naujoji „Fabia“ yra pastebimai žemesnė ir platesnė, todėl atrodo, jog ji tvirčiau stovi ant kelio. Kėbulas taip pat įgavo daugiau aštresnių briaunų, tiesesnių linijų bei lygesnių paviršių.

Naujos kartos „Fabia“ pirkėjai turės žymiai daugiau galimybių personalizuoti savo automobilį nei iki šiol. Jie galės rinktis net iš 15 kėbulo spalvų, taip pat bus siūlomi specialūs spalvų deriniai, kurie leis klientui pasirinkti atskirai stogo, ratlankių bei išorės veidrodėlių spalvą. Kaip įprasta, bus siūlomi trys standartiniai komplektacijos variantai bei gausybė papildomos įrangos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų