Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Smart“ netenka pirkėjų

„Smart“ gamina puikius miesto automobilius, bet dabartiniai šio automobilio vairuotojai ateityje pirktų kitų markių automobilius, rodo Jungtinėse Amerikos Valstijose atlikta apklausa.
„Smart Fortwo“
„Smart Fortwo“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 „Smart“

Per 2009 metus „Smart“ pardavė vos 14 600 automobilių – 60 proc. mažiau nei 2008-aisiais. Negana to, pasak „CNW Marketing Reserch“ apklausos, tik 8,1 proc. šeimininkų Niujorke ir 19,8 proc. San Franciske vėl rinktųsi „Smart“.

Šiai problemai spręsti „Smart“ nusamdė buvusį kompanijos „Saturn“ vadovą rūpintis įmonės rinkodaros reikalais.

Mūsų nuomone, „Smart“ reikėtų susirūpinti ir kitais dalykais. Visų pirma tikrai prasta automatine pavarų dėže. Kad ir kaip ji taupytų degalus, automobilis pirmiausia turi važiuoti gerai, o paskui galima rūpintis ir degalų sąnaudomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos