„Sostena“ atidarys naują „Renault“ ir „Dacia“ saloną

Jau pavasarį „Sostena“ rengiasi atverti naujo salono duris, kuris leis dar labiau paspartinti tiek asmeninės, tiek komercinės paskirties automobilių bei elektromobilių pardavimą ir aptarnavimą, rašoma pranešime.
Naujasis „Sostena“ salonas
Naujasis „Sostena“ salonas / „Sostena“ nuotr.

Visame pasaulyje automobilių rinka kenčia dėl lustų trūkumo, tačiau sulėtėjusios gamybos apsukos nebūtinai lemia pardavimo tempų mažėjimą. Įgaliotoji Prancūzijos automobilių gamintojo „Renault“ atstovė Lietuvoje bendrovė „Sostena“ 2021-ais metais užtikrintai pirmavo lengvųjų krovininių transporto priemonių pardavimo kategorijoje, o „Renault Master“ pripažintas populiariausiu komerciniu modeliu.

„2021-ieji automobilių pramonėje buvo susitelkimo ir susikaupimo metai, mat reikėjo įdėti žymiai daugiau jėgų, norinti pasiekti gerų rezultatų. Džiaugiuosi, kad turime stiprią darbuotojų komandą ir klientus, kurie vertina metai iš metų išlaikomą populiariausio komercinio automobilio titulą ir renkasi rinkoje patikrintus partnerius“, – kalbėjo Egidijus Gončarovas, „Sostenos“ „Renault“ ir „Dacia“ vykdomasis direktorius.

Bendrovės „Autotyrimai.lt“ duomenimis, per praėjusius metus „Renault“ prekės ženklui mūsų šalyje atiteko daugiau nei penktadalis – 22 proc. – lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalies. Skaičiuojama, jog 2021-aisiais Lietuvoje buvo parduoti ir užregistruoti 769 vienetai „Renault“ modelių.

Iš jų neabejotinas lyderis – lietuvių simpatijas užkariavęs „Renault Master“. Šalyje įregistruota net 581 šio modelio vienetų. Registracijų skaičiumi Prancūzijos gamintojo automobilis gerokai atitrūko nuo konkuruojančių modelių: antroji vieta atiteko „Fiat Ducato“ (372 vnt.), trečioji – „Volkswagen Crafter“ (332 vnt.) modeliams.

Toks pirkėjų pasirinkimas – toli gražu ne vienkartinis pasiekimas, o ilgametis „Sostenos“ komandos įdirbio rezultatas. Bendrovė ne vieną dešimtmetį išlaiko pirmaujančias pozicijas parduodama komercinį transportą Lietuvoje, o jos lengvieji komerciniai modeliai metai iš metų patenka į perkamiausių automobilių trejetuką.

Naujasis salonas – moderniausias Rytų Europoje

Plėsdama veiklos apimtis „Sostena“ jau šį pavasarį Vilniuje atvers visiškai naujo, pagal naujausius „Renault“ ir „Dacia“ gamintojų reikalavimus įrengto, salono duris. Vienoje pagrindinių miesto arterijų, patogiai pasiekiamų iš įvairiausių pusių, Savanorių prospekte, įsikursiančiame automobilių salone bus ne tik prekiaujama transporto priemonėmis, bet ir teikiamos techninės priežiūros paslaugos: bendras pastato plotas siekia beveik 5 tūkst. kvadratinių metrų, iš jų daugiau nei 3 tūkst. skirti automobilių servisui. Tai bus antras „Sostena“ salonas Vilniuje.

Jame bus įrengtos ypač modernios remonto dirbtuvės su 19 automobilinių keltuvų ir pažangiausia serviso įranga, skirta ir elektromobilių remontui bei priežiūrai, taip pat kėbulų remonto dirbtuvės su dažykla. Vietos naujajame automobilių centre atsirado ir kelioms plovykloms, tarp kurių tiek rankinė, tiek automatinė.

Greta salono klientų patogumui įrengta ir 120 vietų stovėjimo aikštelė, ir elektromobilių įkrovimo infrastruktūra.

Naujasis „Sostenos“ salonas Savanorių prospekte turės automobilių patikros liniją, tokią pat kaip techninės apžiūros centruose. Čia salono klientai galės patikrinti automobilio pakabą, važiuoklę, kompiuterizuotai nustatyti žibintų, stabdžių, amortizatorių būklę.

„Nė neabejoju, kad nuo šio pavasario mūsų klientams bus dar lengviau rasti tinkamiausią vietą patikrinti ir kokybiškai suremontuoti savo automobilį. Suprantame, jog, norėdami suteikti kuo geresnes paslaugas ir pasiūlyti profesionalius sprendimus, turime investuoti į ateitį. Darome viską, kad klientai būtų patenkinti, tad naujas moderniausias salonas bei servisas dirbs ir šeštadieniais“, – pabrėžė E. Gončarovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis