Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Sostena“ pripažinta geriausia „Renault“ atstove Baltijos šalyse

UAB „Sostena“, viena didžiausių lengvųjų automobilių prekybos, nuomos ir remonto paslaugų įmonių Lietuvoje, gavo labai svarbų ir reikšmingą įvertinimą iš Prancūzijos automobilių gamintojos „Renault“, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
Atnaujinta „Renault Mégane“ gama
Atnaujinta „Renault Mégane“ gama / „Renault“ nuotr.

Bendrovė „Sostena“, įgaliotas „Renault“ partneris Lietuvoje, pelnė „Geriausios 2013 metų „Renault“ atstovybės Baltijos šalyse“ apdovanojimą. 

Kiekvienas „Renault“ atstovas ir kiekvienas jų prekybos salonas Baltijos šalyse buvo vertinamas pagal parduotų automobilių skaičių, aptarnavimą, atsarginių dalių pardavimą ir kitus kriterijus. Susumavus galutinius balus paaiškėjo, kad geriausius veiklos rezultatus 2013 metais parodė UAB „Sostena“, šios markės automobiliais prekiaujanti savo prekybos salonuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje.

Pasak „Renault“ Baltijos šalių padalinio direktoriaus Marcino Kurkiewicziaus, šis apdovanojimas yra pelnytas šios didelę patirtį turinčios kompanijos profesionalaus darbo pripažinimas. „Džiaugiamės ne tik įmonės pasiektais rezultatais, bet ir augančia „Renault“ automobilių paklausa Baltijos šalyse“, – teigė Marcinas Kurkiewiczius.

Praėjusiais metais „Sostena“ iš viso pardavė 753 naujus „Renault“ ir „Dacia“ markės automobilius. Tai yra beveik 21 proc. daugiau negu 2012 metais, kai „Renault“ ir „Dacia“ automobilius įsigijo 624 lietuviai.

2013-aisiais „Sostena“ tapo ir „Renault Sport“ atstove

Pasak atstovybės „Sostena“ „Renault“ vykdančiojo direktoriaus Egidijaus Gončarovo, labiausiai nudžiugino auganti „Dacia“ automobilių paklausa. Palyginus su 2012 metais, „Sostena“ pardavė net 78,5 proc. daugiau „Dacia“ markės automobilių.

Pats populiariausias „Renault“ markės modelis buvo komercinėms reikmėms skirtas „Master“. Talpų, ekonomišką ir patvarų automobilį įsigijo 139 pirkėjai. Padidėjusius šio modelio pardavimus lėmė įmonės, kurios augant šalies ekonomikai nusprendė atsinaujinti automobilių parką. 2013 metais komercinių automobilių paklausa išaugo maždaug 40 procentų. Prieš porą metų „Sostenos“ salonuose Vilniuje ir Kaune įsikūrę „Renault Pro+“ centrai šios kategorijos klientams teikia automobilių pardavimo, finansavimo ir tolesnio aptarnavimo paslaugas bei specialiai verslo klientų poreikiams pritaikytus sprendimus.

Pasak bendrovės „Sostena“ „Renault“ vykdančiojo direktoriaus Egidijaus Gončarovo, 2013 metai pasižymėjo dar vienu svarbiu įvykiu  – 2013-aisiais „Sostena“ tapo oficialia „Renault Sport“ automobilių atstove. „Galiu tik pasidžiaugti, kad pirkėjams galėsime pasiūlyti ne tik ekonomiškus, bet ir pačius greičiausius „Renault“ markės produktus“, – pridūrė Egidijus Gončarovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos