Rekonstruojamoje dalyje bus įrengiamos aktyvaus laisvalaikio ir rekreacijos zonos prie Baltojo tilto, kuriose vilniečiai sportuos lauko gimnastikos aikštelėse, naudosis lauko treniruoklių ir vaikų žaidimo aikštelėmis. Čia bus atnaujinta apie 1,4 km ilgio dviračių ir apie 3,6 km pėsčiųjų takų, taip pat įrengiami elektros tinklai, vandentiekio, buitinių ir paviršinių nuotėkų tinklai.
„Neries krantinė buvo pavyzdys darbų Vilniuje, kurie buvo ignoruojami dešimtmečius ir trukdę įtraukti Nerį į sostinės gyvenimą. Neabejoju, kad visiškai užbaigta krantinė pavers Nerį centrine judėjimo pėsčiomis ir dviračiais arterija mieste“,– sakė Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Šiame rekonstrukcijos etape tvarkomi laiptai, terasos ir aikštelės esamuose šlaituose, vėliau bus įkomponuojami mažosios architektūros elementai, atsiras modernus švietimas, takų ženklinimas. Bus tvarkomi želdiniai, formuojama nauja augmenija.
Dviračių ir pėsčiųjų takai šiuo metu tiesiami nuo Žaliojo iki Baltojo tilto. Rekonstrukcijos darbai Upės gatvės dalyje tarp Kalvarijų ir G.Baravyko gatvių atliekami etapais, kas 300 metrų. Taip siekiama užtikrinti saugų pėsčiųjų eismą. Laikinai panaikintas automobilių stovėjimas ir dalinai susiaurinta važiuojamoji dalis, vietoje stovėjimo vietų įrengta laikina pėsčiųjų eismo juosta.
Šie laikini nepatogumai trumpalaikiai, tačiau nauja patogia infrastruktūra leis džiaugtis ilgus metus. Darbų rangovai pertvarkė pėsčiųjų eismo erdvę ties šviesoforais reguliuojama sankryža, užtikrindami dešinio posūkio eismo sąlygas iš Upės gatvės į Kalvarijų gatvę. Laikini eismo ribojimai važiuojamoje gatvės dalyje planuojami iki šių metų gruodžio, o dviračių ir pėsčiųjų takai bus visiškai įrengti iki 2020 vasario.
Vėliau darbai persikels į atkarpą nuo Baltojo tilto iki G.Baravyko gatvės. Ši vilniečių mėgstama erdvė taip pat atsinaujins, atsiras pėsčiųjų ir dviračių takai.
Dešiniosios Neries krantinės rekonstrukcijos projektas finansuojamas iš sostinės savivaldybės biudžeto ir ES lėšų. Darbų vertė – daugiau kaip 6,5 mln. eurų.