Sostinėje atsisakoma automobilių stovėjimą branginti euru, bet zonos bus plečiamos

Vilniaus savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ po diskusijų su politikais atsisako idėjos didinti automobilių stovėjimo kainą euru, tačiau linkstama plėsti brangiausias zonas.
Automobilių stovėjimo aikštelės ženklas
Automobilių stovėjimo aikštelės ženklas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Kaip BNS sakė „Susisiekimo paslaugų“ direktorė Modesta Gusarovienė, atsisakyta pirminio siūlymo, kad vietoj 2,5 euro brangiausioje mėlynojoje zonoje valandai pastatyti kainuotų 3,5 euro, raudonojoje, vietoj dabartinių 1,5 eurų – 2,5 euro.

„Bet, pavyzdžiui, geltonoji zona taps raudona, atitinkamai didėja ir kaina. Tad, grubiai tariant, brangesnė zona ateis į pigesnę“, – BNS sakė ji.

Pakeitimuose, kurių trečiadienį turėtų imtis savivaldybės taryba, norima gerokai išplėsti teritoriją, kurioje būtų taikomi didžiausi tarifai. Jei politikai pritars, brangiausioji mėlynoji zona apimtų visą iki šiol raudonai pažymėtą teritoriją ir dalį geltonos kairiajame Neries krante. Jos ribos apimtų visą Gedimino prospektą, taip pat Pamėnkalnio, Pylimo, Rūdninkų, Etmonų, Didžiąją gatves, driektųsi palei Vilnią iki Arsenalo gatvės, palei Nerį Žygimantų, Goštauto gatvėmis iki Žvėryno tilto.

Raudonoji zona apimtų Šnipiškes, Naujamiestį, Užupį.

Šiuo metu pigiausiose geltonojoje ir žalioje zonose automobilį valandai galima palikti atitinkamai už 60 ir 30 euro centų.

Taip pat siekiama apmokestinti ir stovėjimo aikšteles prie miesto paplūdimių Valakampiuose prie Neries, prie Balsio, Balžio, Tapelių ežerų. Čia siūloma įvesti geltonąją zoną.

Savivaldybė taip siekia mažinti automobilių srautą bei taršą sostinės centre vietoje to siūlant ekologiškas transporto priemones.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis