Sostinės Konstitucijos prospektas: kas (ne)pasikeitė po rekonstrukcijos

Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus kadenciją sostinės gyventojai ir svečiai prisimins ilgai. Iškreivintos ir per lietų sunkiai įžiūrimos eismo juostos (pvz., Pilaitėje), fragmentiškos, staiga atsirandančios ir nutrūkstančios A juostos (prie Valakampių), verčiančios eismo dalyvius mėtytis iš dešinės į kairę ir, žinoma, žiedinės sankryžos bei centre pertvarkytos eismo juostos.

Visas aukščiau išvardytas R.Šimašiaus administracijos eismo pertvarkas vienija viena ir ta pati taisyklė. Teoriškai sostinės vadovo norai atrodo tikrai labai gerai: gražus europietiškas miestas, saugios gatvės, daugiau galimybių dviratininkams ir pėstiesiems.

Tačiau, vos tik prasideda darbai gatvėse, paaiškėja elementari tiesa: arba mero padėjėjai pokyčius projektuoja neišeidami iš kabinetų (nes jie iš esmės nekeičia situacijos), arba automobilių vairuotojai yra tokie kietakakčiai, kad kosmetiniais pokyčiais jų niekas nepersodins iš automobilio į viešąjį transportą. O sumažinti greitį priverčia tik spūstys. Kita vertus, ar automobilių atsisakymas visais atvejais pasiteisintų ir būtų patogus?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
LEA kviečia seną katilą keisti nauju šilumos siurbliu. Pasinaudojus skiriamomis dotacijomis galima sutaupyti net iki 90 proc. šilumos siurblio kainos
Reklama
6 Juodkalnijos perlai – kurį kurortą rinksitės jūs?
Reklama
Geras regėjimas be akinių ir kontaktinių lęšių – tik 699 Eur abiems akims, operaciją atliekant Vilniaus klinikoje „Naujas regėjimas“
Reklama
Gyvenimas ant upės kranto – Nemuno vingyje iškilo 38 sklypų kvartalas „Druskininkų slėnis“