Visos naujienos apie automobilius – rubrikoje GAZAS.LT
Kam jis sukurtas, kam reikalingas toks visureigis, kuris Mėnulyje nepraverstų, o važinėti mūsų planetoje tiktų nebent atėjus pasaulio pabaigai? Ir kodėl šį monstrą puošia įspėjamasis ženklas „Atsargiai – radioaktyvu“.
Visureigis turi tik vienas duris priekyje – panašiai kaip ir vokiškas „BMW Isetta“. Durys sutvirtintos didelėmis kniedėmis – panašiai, kaip senoviniuose lėktuvuose. Iš viso ant tokių mažų durelių jų net 120.
Iš esmės, ir visas „Argo“ kėbulas sutvirtintas tūkstančiais tokių kniedžių. Priežastis labai paprasta: visureigis pagamintas ir aliuminio lakštų, tad reikėjo rasti būdą juos „prisegti“ prie karkaso.
Beje, nors durelės atrodo labai masyvios, jos gana lengvos – juk iš aliuminio.
Priekinė ir galinė visureigio dalys – visiškai nepriklausomos ir, kaip teigia „Motor“ žurnalistai – visiškai hermetiškos. Visureigio ratai nesisukioja – jį pasuka (arba sulenkia, tokiu būdu pasukdamas) gremėzdiškas lankstusis guolis, jungiantis priekinį ir galinį skyrių. Taigi iki šiuolaikinių technologijų su visais vairuojamaisiais ratais – kaip iki Mėnulio. Tiesiog didžiulis vairas pasuka ne ratus, o pusę šios fantasmagoriškos transporto priemonės.