Europos metų automobiliu įprastai skelbiamas koks nors kasdieniškas, bet gerai apgalvotas automobilis. Pavyzdžiui, 1975 metais šį konkursą laimėjo „Citroën CX“ – labai įdomų dizainą turintis automobilis su kiek keistu spidometru. „Volkswagen Golf“ ne kartą skelbtas Europos metų automobiliu ir daug kartų liko antras ar trečias. Net keista pagalvoti, bet pirmą ir paskutinį kartą sportinė mašina Europos metų automobilio titulą iškovojo 1978-aisiais.
„Porsche 911“ neabejotinai yra garsiausias šio gamintojo modelis. Jis gaminamas nuo 1964 metų (tiesa, jei ne „Peugeot“, jį vadintume 901). Keista ir pagalvoti, bet vienu metu „Porsche“ ruošėsi 911 modelio galui.
Ne šiaip sau – naftos krizė stipriai nusmukdė sportinių automobilių pardavimus. Be to, 911 užsitarnavo ne paties saugiausio automobilio reputaciją, nes gale sumontuotas variklis nulėmė neįprastą svorio pasiskirstymą, dėl kurio nepatyrę vairuotojai posūkiuose kartais neįsitekdavo tarp griovių. Dėl to, beje, būta gandų, kad Vokietija uždraus automobilius su gale sumontuotais varikliais.