Sportinių automobilių baudėjas –16 metų „VW Golf“

Ketvirtos kartos „Volkswagen Golf“ automobiliai riedėti nuo konvejerio pradėjo dar 1998 metais, tačiau Lietuvos gatvėse jų netrūksta ir šiandien. Lankomiausiame transporto skelbimų portale Autoplius.lt galite susipažinti su 2000 metais pagamintu „VW Golf“, galinčiu „išspausti“ net 285 arklio galias.
Volkswagen Golf TDI
Volkswagen Golf TDI / Autoplius.lt

Įsigijęs standartinį „VW Golf“ universalą, automobilių sporto entuziastas iš Panevėžio jį tobulino pats – nuo 110kW iki 210kW padidino variklio galią, išplatino važiuoklę, gumines atramas pakeitė į vartomus guolius, sumontavo reguliuojamo aukščio amortizatorius, „patrumpino“ pavaras.

„Šį automobilį turiu maždaug trejus metus. Pats gamybos procesas vyko apie pusę metų, bet tobulinimai dar vyksta. Visus darbus atlikau savo rankomis“, – pasakojo pašnekovas. Sukonstruoti šį automobilį, neskaičiuojant paties savininko ir jo draugų įdėto darbo, kainavo apie 7000 eurų. Vairuotojas tikino netaupęs ir pirkęs tik naujas detales.

Po šių pakeitimų „Golf’as“ lenktynių trasoje tapo itin konkurencingas. Pasiekti 100 km/h greitį jam reikia mažiau nei 5 sekundžių. „Geras atskaitos taškas yra „Mitsubishi Lancer Evoliution IX“. Mano „Golf'as“ tiek starte, tiek tiesiojoje už EVO yra pranašesnis – pastarasis atsilieka per du kėbulus. „Audi S4, S6“ (4200 cm³, 253kW) taip pat pralaimi. Neseniai lyginomės su 2015-ųjų „BMW 335i ActiveHybrid“ (250kw). Startavęs iš vietos, BMW taip ir nepasivijo net įsibėgėjęs iki 200 km/h. Važiuodamas iš eigos, BMW vos lenkia mano automobilį“, – pranašumus vardijo panevėžietis.

„Jei paveži žmogų, nežinantį, kokia tai mašina, jis lieka šokiruotas. Keleiviui kyla klausimas: kaip pilkas dyzelis gali taip važiuoti. Manau, kad visus labiausiai stebina įspūdingas startas“, – atskleidė automobilio savininkas.

Jo teigimu, važiuojant pastoviu 100km/h greičiu degalų sąnaudos siekia apie 4,5 litro dyzelino ir 2,5 litrų dujų. Važiuojant maksimaliai sportiniu režimu – apie 12 l dyzelino ir 5 l dujų (dyzelinis kuras ir dujos visada naudojami vienu metu). Verta pabrėžti, kad dujų naudojimas dyzeliniuose varikliuose nėra paplitęs, o tai dažniausiai daroma dėl galios didinimo.

Automobilyje sumontuotas gamyklinis 2 litrų darbinio tūrio turbodyzelinis variklis. Transporto priemonė yra aprūpinta papildomu kuro siurbliu, dviguba sankaba, yra varoma visais keturiais ratais („Volkswagen 4Motion“ sistema). Vairuotojo patogumui – elektra valdomi langai ir veidrodėliai, borto kompiuteris, autopilotas.

Šis „Volkswagen Golf“ – eilinis įrodymas, kad tinkamose rankose automobilis iš pilkos miesto pelytės gali tapti tikru žvėrimi. Tai – stiprus vilkas ėriuko kailyje.

Daugiau galingų „Volkswagen Golf“ automobilių rasite pagal šią nuorodą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų